تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
شریعتمداری خبر داد:

افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی بر مبنای افزایش ۲۶ درصدی حداقل حقوق در تیرماه خبر داد.
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
رویداد۲۴ به گزارش روز دوشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمدشریعتمداری» درباره حقوق سال ۹۹ بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: احکام بازنشستگان تامین اجتماعی بر مبنای ۲۶ درصد افزایش حداقل مزد و نیز تسری به سایر سطوح بر مبنای ۱۵ درصد به اضافه عدد ثابت حدود ۱۶۴ هزار تومان برای تیر ماه صادر می‌شود.

وی افزود: با تأمل وتدبیری که بنا به خواست کانون بازنشستگان و پیشکسوتان انجام شد، مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پس از تصمیم شورای عالی کار برای حداقل مزد و مزدسایر سطوح تنظیم شد.

وزیر کار اظهارداشت: در ادامه این مسیر با تصویب هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی برای افزایش سایر شاخص‌های مزدی همچون خواربار و مسکن تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازنشستگان وام ۵۰ میلیون تومانی مسکن می‌گیرند
شریعتمداری گفت: بدون توجه به مساله همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که بطور موازی در دولت در حال پیگیری است متناسب با توان منابع صندوق که متعلق به خود بیمه گزاران است اقدام می‌شود.

وی افزود:در هر صورت تلاش می‌کنیم تا حداقل حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی به حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نزدیک و حتی الامکان در سطوح مشابه منطبق شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
خدا سایه تون رو از سر بازنشستگان کم کنه که بعد از چهارماه تعلل این نتیجه ش شده ،مخصوصا تو که اویزون هر دولتی هستی ،معلوم نیست به خاطر دست پاکیت یا تخصص نداشته ات یا دیانت نداشته ات،از هرچی کم داری پارتیت جبران همه چیو کرده،این سایت هم فقط نظراتو میگیره ولی جرات انتشارشونداره.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان