تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

استفاده هم‌زمان از واتس‌آپ در ۴ دستگاه مختلف!

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که واتس‌اپ استاندارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند از یک اکانت بر چهار دستگاه به طور همزمان استفاده کنند.

قابلیت جدید واتس‌اپ

رویداد۲۴ به نظر می رسد که واتس‌اپ قابلیت و امکان جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند تا بدین ترتیب کاربران بتوانند از یک حساب کاربری یا اکانت خود در این پیام‌رسان به طور همزمان بر روی چهار دستگاه مختلف استفاده کنند.

واتس‌اپ که بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود و میزبان بالغ بر دو میلیارد نفر کاربر در کشورهای مختلف جهان است ،هر از گاهی به منظور جلب نظر و رضایت کاربران قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند تا آنها با دریافت به روزرسانی های جدید بتوانند از امکانات بهتر و جدیدتری برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید: باید و نبایدهای امنیتی استفاده از واتس‌آپ


این پیام‌رسان که زیرمجموعه شرکت فیس بوک به شمار می رود، هم‌اکنون در حال توسعه این قابلیت جدید و کاربردی در پلت‌فرم خود بوده و کارشناسان فعال در WABetaInfo با انتشار پستی در توییتر که حاوی تصویر اسکرین‌شات از این قابلیت است، از اضافه شدن ویژگی جدید واتس‌اپ در ماههای آینده خبر داده و سخن گفتند .

همچنین به نظر می‌رسد که واتس‌اپ در نسخه بتای این اپلیکیشن در حال تست قابلیت دیگری است که این کاربران می‌توانند به واسطه آن با استفاده از تاریخ مکالمات، چت‌های خود را با دوستان و مخاطبان خود جستجو و پیدا کنند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: واتس آپ ، فضای مجازی
نظرات شما
پیشخوان