تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سریال پایتخت ۷ در راه است؟

سیروس مقدم خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت: «وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

سریال پایتخت ۷

رویداد۲۴ سیروس مقدم خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت: «وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است وگرنه تمامی این حواشی از بین می‌رود و تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می‌آید، ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.


بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های ایرانی که برای چند فصل ساخته شده‌اند


سیروس مقدم همچنین اذعان داشت که مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه (سازمان و ما) شده است.

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
2
1
بسه دیگه شورش و درآوردن این سری که خیلی بد و رو اعصاب بود اوایل واقعا یک سریال طنز خانوادگی بود با مشکلات عادی همه مردم ولی این دفعه دیگه مواد مخدر و قاچاق و زندان و ژانگولر بازی جووناشونم که همه مشکل دار یا تریاکی هستن یا اهل رفیق بازی و دوست دختر و از دم بی تربیت همه به هم میپرن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان