تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

بارش پراکنده و رعد و برق در ۵ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد برای پنج استان کشور، طی امروز و فردا خبر داد.
بارش پراکنده و رعد و برق
رویداد۲۴ صادق ضیاییان، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی گفت: امروز و فردا در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان و ارتفاعات البرز در شمال تهران در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه برای شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی برقرار است. همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شمال شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز در جنوب ایلام، خوزستان، بوشهر، قم، جنوب سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران، البرز و شمال مرکزی در بعدازظهر سرعت باد افزایش می‌یابد، اظهار کرد: احتمال پدیده گرد و خاک به شکل محلی در پاره‌ای از مناطق فوق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تابستان داغ در انتظار کشور/ کاهش بارش‌ها طی سال آبی پیش رو
به گفته ضیاییان امروز خلیج فارس مواج نیز است.

وی درخصوص وضعیت آب‌وهوای تهران طی دو روز آینده نیز گفت: امروز آسمان تهران صاف در بعدازظهر همراه با وزش باد و هنگام شب صاف گاهی با وزش باد با حداکثر دمای ۳۸ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است. آسمان تهران فردا نیز صاف، در بعدازظهر همراه با وزش باد و هنگام شب صاف گاهی با وزش باد و حداکثر دمای ۳۹ حداقل دمای ۲۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت جوی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان