تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

آخرین اخبار از بازار گوشی موبایل/ گوشی بخریم یا نخریم؟

عضو هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان گوشی موبایل می‌گوید: قیمت موبایل در ایران ارزان‌تر از سایر کشورهاست و فعلا قیمت موبایل ارزان است. توصیه ما به مردم این است چنانچه قصد و امکان خرید دارند در این شرایط شاید بهتر باشد موبایل خود را خریداری کنند.
گوشی
رویداد۲۴ عضو هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان گوشی موبایل در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت موبایل ممکن است مجدد گران شود؟ گفت: قیمت دلار روزانه هزار تومان افزایش می‌یابد، با افزایش قیمت دلار قیمت گوشی موبایل تا پایان تیر ماه مجدد بین ۱۰ تا ۲۵ درصد گران می‌شود. به عقیده ما قیمت موبایل در ایران ارزان‌تر از سایر کشورهاست و فعلا قیمت موبایل ارزان است.

رضا قربانی افزود: اخیرا با جلساتی که واردکنندگان با بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته‌اند قرار شد ۳۵۰ هزار گوشی تلفن همراه با نرخ ارز جدید یعنی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ترخیص شود. توصیه ما به مردم این است چنانچه قصد و امکان خرید دارند در این شرایط شاید بهتر باشد موبایل خود را خریداری کنند.

او با اشاره به وضعیت بازار موبایل اظهار کرد: ۹۰ درصد گوشی‌های بازار که با قیمت دلار قبلی ثبت سفارش شده بود حالا از بازار خارج شده است. در حال حاضر فعالان بازار موبایل را با قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۲۰ تومانی وارد کشور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشی موبایل ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
قربانی گفت: قیمت موبایل هفته گذشته ارزان‌تر از نرخ فعلی بود. طی چهار روز آینده قرار است موبایل‌ها از گمرکات ترخیص شوند. طبق برآورد‌های انجام شده طی دو هفته گذشته ۵۰۰ هزار گوشی موبایل در انبار گمرکات دپو شده بود که با تخصیص ارز ۲۰۰ هزار گوشی موبایل ترخیص شد، اما ۳۵۰ هزار گوشی موبایل دیگر در انبار گمرکات وجود دارد.

عضو هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان گوشی موبایل بیان کرد: در حال حاضر قیمت موبایل ارزان‌تر از هفته گذشته است. چنانچه روند رشد قیمت دلار متوقف شود قیمت موبایل هم در بازار ثابت خواهد ماند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان