تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

اولین درگیری لفظی چهره‌های شاخص اصولگرا در مجلس یازدهم +فیلم

نماینده همدان و قم در مجلس بر سر خطایی که از سوی کمیسیون بودجه صورت گرفته و در صحن مجلس تذکر داده شده بود جدال لفظی کردند.
درگیری در مجلس یازدهم
رویداد۲۴ حمیدرضا حاجی‌بابایی در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: دو روز از سخنان رهبری گذشته که گفتند مجلس انقلابی به گونه‌ای سخن بگوید که شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی رعایت شود.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید مجری آیین‌نامه باشد ۱۰ روز از طرح فوریتی به هیات رییسه درباره کالا برگ داده شده است علت این‌که اعلام نشده چیست؟

وی اظهار کرد: عضو هیات رییسه در منظر ۸۰ میلیون نفر می‌گوید کمیسیون بودجه از صبح همه چیز را اشتباه کرده است؛ اگر من بخواهم به شما ایراد بگیرم از هشت صبح تا یک بعد از ظهر تخلف شما را بگویم تمام نمی‌شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: کمیسیون بودجه ۲۳ عضو دارد و یک تایپیست؛ در مورد اعلام اسامی ناظران پیشنهادی این کمیسیون اشتباه کرده است. شما باید شأن و حیثیت نمایندگان را رعایت کنید؛ شما را بالا نفرستادیم که هرچه می‌خواهید بگویید؛ اینجا خیابان نیست. این آخرین بار باشد که به یک نماینده، به یک کمیسیون توهین می‌کنید.

نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: توهینی در کار نبود بلکه آقای امیرآبادی گفت دوستانی که لیست را دادند اشتباه کردند.

امیرآبادی فراهانی نیز در تذکر جداگانه‌ای گفت: زمانی که من صبح داشتم اسامی نامزد‌ها کمیسیون را اعلام می‌کردم اعضای کمیسیون بودجه اعتراض کردند و ما مجبور شدیم مذاکرات را متوقف کنیم. شما افراد را اشتباه به هیات رییسه معرفی کردید و اشتباه تایپی هم نبوده است. من گفتم من مقصر نیستم کمیسیون بودجه اشتباه کرده است.

بیشتر بخوانید: هیات رئیسه مجلس یازدهم زیر تیغ انتقاد نمایندگان
این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا این شأن نماینده است که نماینده دیگری را تهدید کند می‌خواهی من را بکشی.

امیرآبادی در واکنش به تذکر حسن نوروزی درباره‌ی انتخابات فراکسیون ایثارگران، اظهار کرد: من خودم به جلسه این فراکسیون رفتم که به آقای نوروزی رای بدهم ۲۰ نفر در این جلسه بودند که می‌توانند شهادت دهند؛ من را به زور انتخاب کردند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان