تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

برانکو در یک قدمی ورود به سپاهان

با وجود اینکه از نویدکیا و لوکا بوناچیچ گزینه‌های اصلی هدایت سپاهان یاد می‌شود یک گزینه جذاب به جمع آن‌ها اضافه شده است.

سرمربی سپاهان

رویداد۲۴ شب گذشته و در پی شکست سپاهان مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد و میگوئل تکسیرای پرتغالی تا پایان فصل جای او را گرفت.

از همین رو سپاهانی‌ها به دنبال این هستند که هرچه سریعتر سرمربی جدید خود را برای فصل آینده و رقابت‌های آسیایی معرفی کنند و امروز جلسه‌ای میان اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد تا به بررسی گزینه‌های مختلف برای نیمکت مربیگری این تیم بپردازند.

در حالیکه چند وقتی است محرم نویدکیا و لوکا بوناچیچ به عنوان دو گزینه جدی هدایت سپاهان مطرح شدند و حتی پیش از جدایی قلعه‌نویی نام آن‌ها مطرح بود، یکی از مدیران ارشد سپاهان قصد دارد یک گزینه جذاب به جمع این ۲ گزینه اضافه کند و او کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق پرسپولیس که موفق شد ۳ فصل پیاپی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند.


بیشتر بخوانید: پیام احساسی قلعه نویی پس از استعفا


اگرچه برانکو گزینه جذابی برای سپاهان به نظر می‌رسد، ولی در مسیر جذب او مشکلاتی وجود دارد و باید دید سپاهانی‌ها در صورت اجماع بر سر جذب او چه برنامه‌هایی برایش دارند.

یکی از این مشکلات قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان تا پایان تابستان ۲۰۲۲ است و ۲ سال از این قرارداد باقی مانده است و باید دید باشگاه چطور می‌خواهد رضایت‌نامه او را دریافت کند.

مورد دیگر بدهی سنگین پرسپولیس به برانکو است که بخش عمده‌ای از آن بدهی مالیاتی برانکو است که پرداخت نشده و در صورت ورود برانکو به ایران گفته می‌شود او ممنوع الخروج خواهد شد.

مشکل آخر هم مبلغ قرارداد سنگین برانکو است. او در سال پایانی قراردادش با پرسپولیس یک میلیون و دویست هزار یورو با این باشگاه قرارداد امضا کرد که این تنها دستمزد خودش بود و مبلغ قابل توجه دستمزد کادرفنی او هم باید به طور جداگانه در نظر گرفته شود. برانکو پس از خروج از ایران با مبالغ بیشتر از این با الاهلی و عمان قرارداد بست و بعید است با رقمی پایین‌تر از آن با سپاهان قرارداد امضا کند و اگر راضی شود با همان رقم با سپاهان قرارداد امضا کند با توجه به قیمت امروزِ یورو حدود ۳۰ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه دارد که مشخص نیست از پس آن بر بیاید.

به هر جهت در جلسه امروز هیات مدیره سپاهان، برانکو هم به عنوان یک گزینه مطرح خواهد شد و باید دید مذاکرات با او جدی می‌شود یا نه.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان