تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

پرسپولیس برای پرونده کالدرون به CAS اعتراض می‌کند

باشگاه پرسپولیس قرار است برای پیگیری پرونده سرمربی پیشین آرژانتینی خود اعتراضش را در دادگاه عالی ورزش به ثبت برساند.
پرونده کالدرون در پرسپولیس
رویداد۲۴ بعد از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس این مربی آرژانتینی برای مطالبات نیم فصل دوم خود به فیفا شکایت کرد و در نهایت به همراه دستیارانش پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۵۸۰ هزار دلار کرد از این رو پس از صدور این رای مسوولان حقوقی باشگاه از کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فیفا که رای را صادر کرده بود درخواست مشروح رای را دادند تا بتوانند براساس آن تصمیم‌گیری کنند.

حدود دو هفته قبل مشروح این رای از طریق فیفا به دست پرسپولیس رسید و از تاریخ ابلاغ آن باشگاه ۲۱ روز فرصت دارد تا در صورت نیاز به دادگاه عالی ورزش (CAS) اعتراض کند.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس تا روز یک‌شنبه هفته آینده فرصت دارند تا با پرداخت هزار فرانک به عنوان مبلغ اولیه درخواست خود را در سیستم CAS به ثبت برساند؛ که اگر این اتفاق رخ ندهد در آن زمان باشگاه باید رای صادر شده از کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکانن فیفا را اجرا و ۵۸۰ هزار دلار به کالدرون پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: برانکو در یک قدمی ورود به سپاهان
از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه درصدد هستند تا پیش از پایان هفته به طور رسمی درخواست اعتراض خود را در سیستم دادگاه عالی ورزش ثبت کنند.

این اعتراض در حالی قرار است انجام بشود که پرسپولیسی‌ها پیش از این مدعی بودند که مذاکراتی با کالدرون انجام داده و به توافقات اولیه نیز رسیده‌اند، اما بررسی روند دادرسی پرونده نشان می‌دهد آن چنان هم خبری از مذاکره و توافق میان دو طرف نیست.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان