تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی باشگاه سپاهان:

برانکو یکی از گزینه های جانشینی امیر قلعه نویی است

سخنگوی باشگاه سپاهان با بیان اینکه این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید خود گزینه‌های مختلفی دارد، گفت: برانکو ایوانکوویچ یکی از مربیان مدنظر ما است، ولی اینکه با وی به تفاهم برسیم مشخص نیست.
برانکو
رویداد۲۴  علی پزشک درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم سپاهان گفت: چیزی که باید درباره آن صحبت کنیم این است که با استعفای امیر قلعه نویی گمانه زنی‌ها ادامه دارد و گزینه‌هایی هم مطرح می‌کنند. علاقه‌ای ندارم الان به این موضوع بپردازم، ولی کار کردن با باشگاه سپاهان که در سطح استاندارد اروپا در ایران است می‌تواند فرصت طلایی برای مربیان ایرانی و خارجی باشد. پیشنهادات زیادی از مربیان مختلف به باشگاه رسیده است.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه برای برانکو در اصفهان هتل هم گرفته است، تصریح کرد: بحث هتل را تایید نمی‌کنم، ولی گزینه‌های ما متنوع و از طیف‌های مختلف داخلی و خارجی هستند. در حال بررسی هستیم. می‌خواهیم انتخاب خوبی داشته باشیم تا فصل بعد نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. باید با تفکر در فرصت مناسب اقدام کنیم.

پزشک با تاکید بر اینکه گزینه بودن برانکو ایوانکوویچ را تکذیب نمی‌کند، یادآور شد: برانکوجزو گزینه‌های ما هست، ولی اینکه با وی به تفاهم برسیم یا نه مشخص نیست. شما چرا فقط از برانکو اسم می‌برید؟ ما ۱۰ گزینه داریم. اینکه با کدام یک به تفاهم برسیم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: حمله قلعه‌نویی به داور بازی استقلال/ شرف ندارید و به فوتبال ایران گند زده‌اید +فیلم
وی که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، در خصوص مشکلات مالی باشگاه‌ها و اینکه انتخاب یک مربی در حد برانکو با چه معیاری صورت می‌گیرد، اظهار کرد: باشگاه سپاهان استراتژی و برنامه ریزی دارد. موید حرف ما این است که امروز یک ریال و یک دلار هم به بازیکنان خارجی و داخلی بدهکار نیستیم.

سخنگوی باشگاه سپاهان در خصوص اینکه این باشگاه از یک منبع پولی که به صنایع فولاد متصل است، ارتزاق می‌کند گفت: برای تیم‌های دیگر هم هست که از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند. مهم این است اگر باشگاهی از منابعی مصرف می‌کند، نتیجه بگیرد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برانکو ، سپاهان
نظرات شما
پیشخوان