تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

دلیل جدایی شهاب حسینی از "بدون همه چیز" فاش شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بدون همه چیز" درباره اخبار منتشر شده درباره جدایی شهاب حسینی و علی مصفا از این پروژه توضیحاتی ارائه کرد.
شهاب حسینی
رویداد۲۴ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بدون همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی که این روز‌ها در حال فیلمبرداری است درباره خبر‌های منتشر شده مبنی‌بر جدایی چند بازیگر از این فیلم بیان کرد: علی مصفا پیش از سال جدید از پروژه جدا شده بود و این جدایی مربوط به حالا نیست، یعنی درست‌تر این است که او اصلاً در پروژه حضور نداشت.

وی توضیح داد: وقتی پیش از اتمام سال ۹۸ ماجرای کرونا پیش آمد، علی مصفا در همان مرحله مذاکرات اولیه از پروژه جدا شد. ضمن اینکه با تغییر برنامه تولید ما، برنامه‌ریزی علی مصفا هم به هم می‌ریخت. ما برنامه‌ریزی‌ای داشتیم که می‌خواستیم طبق آن عمل کنیم، اما با آغاز همه‌گیری کرونا برنامه ما دچار تغییر شد و فیلمبرداری عقب افتاد، به همین دلایل و برای لزوم رعایت قرنطینه توسط ایشان، پیش از سال از گروه ما جدا شدند. ما تا آن زمان با ۲ بازیگر قرارداد بسته بودیم که یکی از آن‌ها آقای مصفا بود.

این تهیه کننده درباره دلایل جدایی شهاب حسینی و شرایط همکاری‌اش با این پروژه هم توضیح داد: شهاب حسینی چندی پیش با توافق کامل از پروژه جدا شد. یعنی هر دو این عزیزان با توافق از پروژه انصراف دادند. آقای حسینی در شروع کار حضور داشت و در چند سکانس بازی هم کرد، اما در ادامه از پروژه انصراف داد و آقای هادی حجازی‌فر جایگزین ایشان در پروژه شد.

نوروزبیگی در پایان اظهار کرد: ما این روز‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گرفتن تست‌های مختلف از بازیگران در حال کار هستیم و فیلمبرداری "بدون همه چیز" همچنان ادامه دارد.
 
 
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهاب حسینی ، سینما
نظرات شما
پیشخوان