تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

جزئیات پیشنهاد میلیاردی گل‌محمدی به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از شکست در دیدار نیمه نهایی جام حذفی علیه مسئولان باشگاه موضع گیری کرد، برای هدایت سرخپوشان در دو فصل پیش‌رو مبلغی بالای ۱۰ میلیارد تومان پیشنهاد کرده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی هفته گذشته خبر از استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس پس از اتمام بازی های این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیاداده بود تا بلافاصله از سوی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری نشست تعاملی دعوت شود.

سرمربی سرخپوشان در حالیکه مدعی شده بود می خواهد از سرمربیگری استعفا دهد درباره مشکلات این تیم گفتگو کرد تا سرخ ها بتوانند هفت خرید خود را قبل از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده و با این تیم راهی دوحه قطر کنند.

نشست گل محمدی با رسول پناه که هواداران این تیم را نگران کرده بود جزئیات دیگری نیز داشت. سرمربی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی به مدت یک و نیم فصل به پرسپولیس آمد بابت حضور در راس کادر فنی این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ برتر مبلغ سه میلیارد تومان دریافت کرد. همچنن او بابت قرارداد فصل پیش رو خود نیز مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: قیمت مربی ایرانی به ۱۵ میلیارد تومان رسید!


جالب اینجاست مسئولان باشگاه پرسپولیس که قصد داشتند حمایت همه جانبه خود را از کادر فنی پرسپولیس نشان دهند پیشنهاد خود را برای تمدید زودهنگام با گل محمدی ارائه کردند.

پیشنهادی که از سوی سرمربی سرخپوشان نیز مورد پذیرش قرار گرفت تا او برای هدایت سرخپوشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همراه پاداش های مختلف را پیشنهاد کند.

مبلغی که بطور شفاهی از سوی گل محمدی اعلام شد اما قرار است از سوی هیات مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد این موضوع را به بعد از بازی های این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا موکول کند تا بر سر مبلغ پیشنهادی از سوی سرمربی تیم به توافق برسند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان