تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

تلاش وریا غفوری برای عبور استقلال از روزهای بحرانی

کاپیتان استقلال این روزها در نقش بزرگتر این تیم تلاش می‌کند تا حواشی از آبی ها دوری کند.

وریا غفوری

رویداد۲۴ کاروان تیم استقلال در شرایطی به قطر سفر کرده که تعدادی از اعضای کادرفنی و بازیکنان هنوز نتوانستند به این کشور بروند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید امشب به دوحه سفر می‌کنند.

این درحالی است که استقلال از نظر مدیریتی نیز شرایط مناسبی ندارد و مسائل مربوط به انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید صدای هواداران را در آورده است. طی روزهای گذشته هواداران استقلال اعتراض های زیادی به وضعیت بحرانی این تیم داشتند و از طرفی نگرانی هایی وجود دارد که مسائل موجود در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا روی روند تیم نیز تاثیر بگذارد.

در این شرایط وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پایتخت نقش مهمی در مسائل مربوط به استقلال دارد. غفوری بعد از آنکه با وساطت خسرو حیدری با سعادتمند جلسه ای را برگزار کرد و راضی شد تا به کارش در جمع آبی ها ادامه بدهد، حالا در نقش بزرگتر تیم سعی دارد اوضاع را جمع و جور کند.


بیشتر بخوانید: پاسخ منفی سازمان لیگ به بازگشت استراماچونی +عکس


وریا روز گذشته در اولین تمرین استقلال در قطر نیز دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و از آنها خواست بدون توجه به حواشی تمام تمرکزشان را روی موفقیت استقلال در آسیا و خوشحالی هواداران بگذارند. همچنین مجید نامجومطلق سرمربی موقت استقلال نیز مخالفتی با این موضوع انجام ندادو در جمع بازیکنان ایستاد تا وریا صحبت های روحیه بخش خود را انجام بدهد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان