تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورود رسمی قوه قضاییه به ماجرای استراماچونی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با پیگیری های خود موفق شد پای قوه قضاییه را به ماجرای بازگشت استراماچونی باز کند.

ورود قوه قضاییه به ماجرای استراماچونیرویداد۲۴ چندی قبل بود که مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تنظیم و ارسال نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه خواهان ورود این قوه به قانون منع حضور خارجی ها در فوتبال ایران شد.

عبدیان در این نامه با توضیح کامل وضعیت پیش آمده برای آندره آ استراماچونی آورده بود که فدراسیون فوتبال اجازه نمی‌دهد مربی‌ای که هواداران استقلال به او علاقه‌مند هستند ومحبوبیت زیادی دارد به ایران برگردد و کارش را انجام دهد.

حالا با گذشت چند روز قوه قضاییه رسما به این ماجرا ورود کرده است. در نامه ای که سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور به رییس فدراسیون فوتبال نوشته خواهان آن شده تا نسخه‌ای قانون منع ورود خارجی ها به ایران را به طور کامل در اختیارش بگذارند. همچنین معاون قضایی دادستان از حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال خواسته در پیوست ارائه قانون جدید منع حضور خارجی ها آورده شود که آیا این مصوبه عطف ماسبق می‌شود یا خیر.

از خط آخر نامه قوه قضاییه به فدراسیون فوتبال هم اینطور برداشت که از گزارش ها پیداست این قانون موجب تضییع بیشتر بیت المال می‌شودکه این بخش به طور خاص به نامه استقلالی ها درباره استراماچونی اختصاص دارد. در نامه عضو هیات مدیره استقلال امده بود که اگر استراماچونی به استقلال برنگردد، باشگاه باید پولش را به طور کامل پرداخت کند که این مساله تضییع بیت المال خواهد بود.

قوه قضاییه

این نامه را مهدی عبدیان در اینستاگرام خود منتشر کرده و از رییس قوه قضاییه بابت پیگیری ماجرای پیش آمده برای استراماچونی به طور مشخص تشکر کرده است. نکته قابل توجه اینکه رونوشت نامه معاون دادستان به فدراسیون فوتبال برای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز ارسال شده است.

حالا فدراسیون فوتبال موظف است که درباره قانون منع حضور خارجی ها و به خصوص مساله آندره آ استراماچونی به طور کامل توضیح بدهد. به نظر می رسد مدیران فدراسیون طی روزهای آینده نامه خود را در این خصوص به همراه نسخه تایید شده هیات رییسه درباره قانون مذکور به قوه قضاییه ارسال کنند و باید دید تبعات این موضوع چه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: واکنش جنجالی وزیر جوان به بازگشت استراماچونی +عکس


قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران چند روزی است از سوی برخی باشگاه های لیگ برتری و به خصوص استقلالی ها که می‌خواهند استراماچونی را به این تیم برگردانند مورد انتقاد قرار گرفته و حالا باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
خیلیها در ایران دلشون از قوه قضائیه و عدم برخورد با قضات و بازپرسهای توهین کننده دلشون خونه باید قوه قضائیه زیر یک سازمان دیگه ای تحت نظارت قرار داشته باشه
نظرات شما
پیشخوان