تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

لج بازی بازیکن پرسپولیسی با استقلال؛ توافقی حاصل نشد!

مدافع تیم پرسپولیس با باشگاه استقلال توافق نکرد.

 محمد حسین کنعانی زادگان

رویداد۲۴ باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز حرفه‌ای فصل آینده و شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تسویه حساب با طلبکاران دارد.

یکی از طلبکاران که مسئولان باشگاه استقلال با او مذاکراتی هم داشتند محمد حسین کنعانی زادگان است. مدافع سرخپوشان که در اردوی تیم ملی حضور داشت قرار بود امروز به باشگاه مراجعه کند تا با مدیران این تیم دیدار کند.

کنعانی زادگان که سابقه برتن کردن پیراهن استقلال و در نهایت فسخ قرارداد به دلیل مصدومیت طولانی مدت را داشته امروز به باشگاه مراجعه نکرده تا استقلال برای پرداخت مطالبات او وضعیت نامشخصی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: شجاع خلیل زاده با پرسپولیس خداحافظی کرد!


کنعانی زادگان مبلغ 350 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد که باید رضایت او جلب می‌شد تا باشگاه استقلال بتواند مدارک تسویه حساب با طلبکاران را به AFC ارسال کند و مجوز دریافت کند. ظاهرا مدیران استقلال کسب رضایت این بازیکن را مهم تلقی نکردند که در فاصله 24 ساعت مانده به مهلت پایانی ارسال مدارک در حال حاضر مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مدافع سرخپوشان که عکسی از حضورش در پرواز بازیکنان تیم ملی به کشور ازبکستان برای برپایی بازی دوستانه در این کشور منتشر کرده جمله "زمین گرده" را منتشر کرد تا نشان بدهد تصمیم ندارد با استقلال به توافق برسد و این لج بازی او شاید به ضرر استقلال شود.

 محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان