تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹

پیشنهاد نجومی قطری‌ها به شجاع خلیل زاده

 شجاع خلیل زاده با درخششی که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشت مشتریان زیادی پیدا کرده است.

 شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ نظرسنجی کنفدراسیون آسیا برای انتخاب بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به اتمام رسید و شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس با کسب ۷۴ درصد آرا با قاطعیت بهترین بازیکن شد.

خلیل زاده پیش از این هم از سوی سایت AFC به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شده بود. پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل النصر در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و فینالیست شد. در این نظرسنجی احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که این روزها مشکلاتی هم از نظر مالی با باشگاه پیدا کرده است.

این درخشش شجاع مورد توجه یک تیم قطری‌ها قرار گرفته و شنیدیم همین تیم شاغل در لیگ ستارگان به مدافع سرزن و گلزن پرسپولیس برای یک فصل پیشنهاد یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری داده است.


بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس آماده توافق با ۲ مدافع ملی‌پوش


لابد می‌دانید بندی در قرارداد خلیل زاده وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از پرسپولیس جدا شود. حالا اگر شجاع خلیل زاده بخواهد این ۴۰۰ هزار دلار را به باشگاه پرسپولیس بپردازد، باز هم مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار از بازی در کشور قطر برای خودش باقی خواهد ماند. با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان خواهد شد.

رقمی که معادل ۱۰ سال بازی کردن شجاع در فوتبال ایران است بنابراین او احتمالاً جدی‌تر به این پیشنهاد فکر خواهد کرد. این در حالی است که کریم باقری به تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده بود خودش دست شجاع را گرفته، به باشگاه برده و پس از مذاکره با مسئولان باشگاه او را در این تیم نگه خواهد داشت. از سوی دیگر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در مصاحبه تلویزیونی خود با برنامه فوتبال برتر گفت شجاع خلیل زاده در این تیم خواهد ماند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان