تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

اهمیت تولید محتوا در سئو

تولید محتوا، شامل هرنوع اطلاعاتی است که روی یک ‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شده یا در ‌دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محتوا هر یک از موارد صفحات وب، تصاویر، ویدئو، انیمیشن، مستندات، فایل‌ PDF و اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی مورد دسترسی از طریق یک وب ‌سایت را شامل می‌شود.

رویداد۲۴ تولید محتوا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئوِ سایت و شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. درواقع تولید محتوا را می‌توان بخش حیاتی و کلیدی سئو دانست؛ چرا که تولید محتوا پلی است بین سئو، شبکه‌های اجتماعی و پیروزی کسب و کار شما. همراه با بالا رفتن اهمیت سئوی محتوا محور، تولید محتوا در وبسایت‌ها و صفحه‌ها در شبکه اجتماعی نیز گسترش قابل توجهی پیدا کرده و دلیلی بر جذب افراد به بازاریابی محتوایی شده است. عجله نکنید؛ ما در این متن به بخش‌های مختلف یک تولید محتوای با کیفیت و اهمیت تولید محتوا در سئو خواهیم پرداخت.

تعریف کلی از تولید محتوا:

تولید محتوا، شامل هرنوع اطلاعاتی است که روی یک ‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شده یا در ‌دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محتوا هر یک از موارد صفحات وب، تصاویر، ویدئو، انیمیشن، مستندات، فایل‌ PDF و اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی مورد دسترسی از طریق یک وب ‌سایت را شامل می‌شود.

*شایان ذکراست تولید محتوا دراین متن درمعنای، تولید محتوای متنی می‌باشد.

هرآنچه ازاهمیت تولید محتوا در سئو باید بدانیم!

همانطورکه می‌دانیم ما برای انجام یک سئو با کیفیت وموفق، جهت بهینه‌سازی سایت از چندین روش بهره‌مند می‌شویم، یکی از روش‌ها تولید محتوا است. تولید محتوا را می‌توان بدنه اصلی سئو دانست؛ فاکتور کلمه کلیدی را در بحث تولید محتوا درسئو در نظر داشته‌باشد:

کلمه کلیدی یا همان جادویی سئو از طریق تولید محتوا که سئو و بهینه‌سازی در آن رعایت شده به شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها تزریق می‌شود. رعایت نکات سئو از طریق کلمات کلیدی در تولید محتوا تا طولانی مدت شما را به شماره یک موتور جستجوی گوگول تبدیل می‌کند. اما شما با کلمات کلیدی در تولید محتوای با کیفیت در صدر جستجوی گوگل دارای چه اهمیتی است؟!

یا سوالی دیگری در اینجا برای مخاطبان ایجاد می‌شود بدین شکل است؛ چگونه یک محتوای با کیفیت و سئو محتوا محور تولید کنیم تا سایت و صفحه ما به نقظه پیروزی نزدیک شود؟!

هر آنچه از کیفیت فرایند تولید محتوا در راستای سئو موفق باید بدانیم‌!

 همانطورکه پیشترذکر کردیم، تولید محتوای خوب و با کیفیت، باعث موفقیت سئو شما می‌شود و رشد سئو محتوامحور را به همراه خواهد داشت. اما بایدها و نبایدهای یک تولید محتوای با کیفیت به شرح زیر است:

  • همچنین محتوا شما باید به لحاظ درستی مطالب، دارای اعتبار باشد.
  • عنوان و موضوع انتخابی باید به هر لحاظی با بازار هدف ارتباط داشته باشند. درواقع نویسنده ازتکنیک کلمات کلیدی به خوبی بهره‌مند شود.
  • همچنین متن محتوا، باید بر اساس نگارش نویسنده بوده و از کپی کردن محتوا از سایر سایت‌های مشابه صورت نگیرد.
  • نویسنده باید محتوا را از لحاظ ادبی، با زبانی ساده و رسا نوشته و متن از پیچیدکی به دورباشد.

نگاهی کوتاه به مزیت‌های تولید محتوا در کسب و کار شما!

  • نولید محتواموثرترین راه برای اعتماد سازی است.
  • محبوبیت کسب و کار با تولید محتوا رقم می‌خورد.
  • بازاریابی موثرتر با تولید محتوا.
  • تولید محتوا برای کمک به رتبه در گوگل.
  • تبدیل محتوا به دیگر فرمت ها.

 

سئو و تولید محتوا

تحقیق کلمات کلیدی، مهم‌ترین ویژگی تولیدمحتوا!

به خوبی میدانیم که تحقیق کلمات کلیدی از مهم ترین مباحث سئو و تولیدمحتوا در هر کسب و کار است.اما شما به عنوان صاحب یک کسب وکار و برند نسبت به کلمات کلیدی مورد نیاز خود اطلاع کافی دارید؟ اجازه دهید از این زاویه به مسئله تحقیق کلمات کلیدی نگاه کنیم: اگر شما درباره کلمات و عباراتی که مردم در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند اطلاعی نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

  • تعیین ساختار محتوایی برای یک وبسایت و شبکه‌اجتماعی غیرممکن می‌شود.
  • کلمات مرتبط و اصلی و عباراتی که قصد دارید در محتوا به آنها بپردازید و برای کابران مهم هستند شناسایی نخواهند شد.
  • هدف گذاری صحیح برای رقابت با رقبا صورت نخواهد گرفت.
  • محتوا به سمت کلمات و عباراتی خواهد رفت که جستجوهای بسیار کمی دارند و یا کسب جایگاه برای آنها بسیار دشوار است.
  • ودر نتیجه سئو شما بی هیچ کارکرد مثبتی، شکست خواهد خورد.

قبل از شروع فعالیت تبلیغاتی، لازم است به تحقیق کلمات کلیدی برای‌ کسب و کار خود به جستجو بپردازیم. اما مسئله دشوار در اینجا مطرح می‌شود پیدا کردن کلمات کلیدی که کاربران درگوگل جستجو می‌کنند به همین سادگی نیست!

افزایش ترافیک، معجزه تولید محتوا!

تفاوتی ندارد که شما چه نوع محصول و خدماتی در کسب و کارتان را به مشتریان خود ارائه می دهید. هر اندازه هم که سایت و صفحه‌ی شما خوب و باکیفیت باشد اما تا زمانی که قادر نباشید بازدید واقعی برای آن دریافت کنید و باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید، تلاش‌های شما بی نتیجه مانده و به ضرر کسب وکارشماست.

باید یاد آورشد یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین، عدم موفقیت در افزایش ترافیک سایت است. مشکل و دغدغه اصلی کسب و کارها وسایت ها صفحه‌های مجازی آن‌ها، دیده نشدن توسط کاربران و مخاطبان فضای مجازی است. چنانچه صاحبان کسب و کار و سایت ها بتوانند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند، این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت سایت خود جذب نمایند و هر چه ترافیک سایت بالاتر باشد در مجموع  کاربران بیشتری در طول روز از سایت شما بازدید به عمل می آورند. اما چگونه و به چه شکل افزایش ترافیک سایت رخ می‌دهد؟!

شما از طریق بهرمند شدن ازتولید محتوای سئوشده و کلمات کلیدی میتوانید به راحتی ترافیک سایت خود را به مرور زمان افزایش دهید. اما اگر سرعت را الویت میدانید از طریق سپردن سایت به دست سئوکارهاو تیم طراحی سایت افزایش ترافیک سایت را انجام دهید و به کسب و کارتان جانی تازه ببخشید.

بازاریابی محتوایی‌، کارآمدترین روش فروش برای کسب و کار!

حالا پس پی بردن به اهمیت تولید محتوا در سئو وتاثیر برکسب وکار شما، نوبت به برسی و معرفی بازاریابی محتوایی است. چرا تمامی شرایط که پیشترذکر شد از طریق بازاریابی محتوایی امکان پذیر است.

بازاریابی محتوایی را می‌توان مکمل اصلی تولید محتوا دانست. بازاریابی محتوا، بخشی از استراتژی و روش بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما است. که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

حالا زمان آن رسیده خود را جای مخاطبان وکاربرانتان قراردهید. پیش فرض ذهنی مخاطبان و کاربران از یک خرید اینترنتی ویا خدمات گیری از یک سایت به چه شکل است؟ اعتماد اولیه در کدام نقطه رقم می‌خورد؟! بازاریابی محتوایای براحل همین مسئله آمده است.

چند کاربرد بازاریابی محتوایی برای سئو کسب وکارشما

  • ایجاد اعتماد در بازدیدکنندگان: هرچه کاربران شما به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، بیشتر اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات توسط آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.
  • سئو موفق: با تولید محتوای باکیفیت، مخاطبان بیشتری جذب ‌سایت شده و میزان ترافیک افزایش می‌یابد.
  • بازاریابی محتوا تنها نیاز به صرف زمان دارد. این روش از‌لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • هرچه محتوای شما در بین افراد بیشتری به اشتراک گذاشته شود، به نفع شما خواهد بود. پس سعی کنید، محتوای تولید شده را در رسانه‌های پر مخاطب پخش کنید.

در واقع بازاریابی محتوا، مختص به ایجاد و انتشار انواع مختلف محتوا نمی‌شود، بلکه سازماندهی و مدیریت محتوا را نیز شامل می‎شود. برای اطلاع از روش های تولید محتوا اینجا کلیک کنید.

بازاریابی محتوا با وب وان...

همان‌طور که گفته شد، موفقیت در بازاریابی محتوا و تولید محتوا در سئو، فراتر از جستجو کردن، نوشتن و انتشار محتوا است و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی است؛ پس برای رشد ودیده شدن  کسب و کارتان لحظه‌ای درنگ نکنید و کار را به کاردان بسپارید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سئو
نظرات شما
پیشخوان