تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

روح مادربزرگ در رحم زن جوان باردار! + عکس سونوگرافی

دیده شدن روح در رحم هنگام سونوگرافی مادر باردار را وحشت زده کرد، ماجرای یک زن بارداری که گفته است چهره‌ی مادر بزرگ مرده اش را بر روی صورت جنین مشاهده کرده است.

روح مادربزرگ در رحم زن جوان باردار

رویداد۲۴  مادر از دیدن لکه‌هایی به حالت چهره‌ی مادر بزرگ مرده اش در رحم که با اسکن اولترا سوند مشخص شده است شوکه میشود.

ماجرای روح در رحم زن جوان

یک زن باردار گفته است که در طول اسکن چهره‌ی مادر بزرگ مرده اش را بر روی صورت جنین در شکمش دیده است. مادر بزرگ استفن جکسون ۱۴ سال پیش مرده است، اما این زن میگوید برای بچه دار شدن از روح مادر بزرگش تقاضا میکرد، چون مطمئن نبود او و همسرش بچه دار شوند. زن ۳۲ ساله از روستای نوزلی مرسی ساید به سونوگرافی در ۱۸ هفتگی میرد و به او میگویند که فرزندش پسر و سالم است.

لیورپول اکو گزارش میدهد که مادر استفن در ابتدا متوجه صورت مادر بزرگ بر روی سر بچه میشود. همسر استفن، مایکل دیویس قبل از ازدواج با او عمل وازکتومی داشت، اما از آنجایی که او در سال گذشته این عمل را بازگرداند او از روح مادر بزرگش تقاضای یک فرزند کرد.روح مادربزرگ در رحم زن جوان باردار

زن باردار جوان می‌گوید:من دیروز فقط تصاویر اسکن را دریافت کردم و آن را نگاه نکردم این مادرم بود که متوجه موضوع شد و هنگامی که آن را مشاهده کردم شوکه و متعجب شدم.

او گفت این مادربزرگ توست و من بی اندازه خوشحال شدم فورا متوجه او شدم و از دیروز گریه کرده ام ما اورا ۱۴ سال پیش از دست داده ایم این عجیب است و من را خوشحال میکند، زیرا متوجه شدم او ۱۴ سال است که در کنار ماست.

استفن که اولین فرزند خود را به دنیا می‌آورد معتقد است مادر بزرگش ۱۰۰% همراه اوست، اخیرا در مراسم تدفین عمویش او به همه گفت که همه‌ی اعضای خانواده اش میتوانند مادربزرگ را اطراف خودشان حس کنند و هرکس میتواند شکم برآمده‌ی او را لمس کند و به مادربزرگ چیزی بگوید.

استفن میگوید:من باور دارم که این راه را او برای اینکه بگوید همه چیز درست میشود انتخاب کرده است، زیرا من در طی این حاملگی بسیار نگران بودم و او به ما اطلاع داده است که هنوز اطراف ماست. اما شوهر استفن به اندازه‌ی او به این موضوع اعتقاد ندارد و میگوید سخت میتواند این مسائل را باور کند.
منبع: نمناک
برچسب ها: عکس دیدنی ، عکس دیدنی
نظرات شما
پیشخوان