تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

سری جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹ شیائومی هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود

پس از گذشت ماه‌ها انتظار، در نهایت شیائومی به‌طور رسمی اعلام کرد که هفته‌ی آینده سری جدید خانواده‌ی Remi Note ۹ را رونمایی می‌کند.
سری جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹ شیائومی هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود
رویداد۲۴ شیائومی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه است که در سراسر دنیا طرفدار دارد. ردمی از برند‌های زیرمجموعه این شرکت است و بیشتر دستگاه‌های عالی شیائومی را طراحی و تولید می‌کند. اکنون مدتی است که خبرگزاری‌های فناوری مطالب زیادی درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند این شرکت منتشر می‌کنند. البته اکثر این اخبار بر اساس حدس و گمان‌هایی است که توسط افراد مختلف مطرح می‌شود؛ اما جدیدترین گزارش منتشرشده از شیائومی بالاخره به‌طور مستقیم درباره‌ی محصول جدید این شرکت صحبت می‌کند.

بهترین خبری که امروز برای طرفداران شیائومی منتشر شد، اعلام رسمی زمان رونمایی محصول آینده این شرکت است. سرانجام پس از ماه‌ها انتشار اخبار مختلف و حدس زدن نام گوشی هوشمند بعدی شیائومی، این سازنده چینی قرار است هفته‌ی بعد از سری جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹ (Redmi Note ۹) رونمایی کند.

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، تأیید کرد که سه دستگاه از این خانواده برای عرضه آماده خواهند شد. این سازنده‌ی چینی گوشی هوشمند همچنین طراحی ظاهری رسمی حداقل یکی از دستگاه‌ها را به نمایش گذاشت. هنوز مشخص نیست که آیا هر سه تلفن همراه دارای یک طرح مشترک هستند یا با یکدیگر تفاوت دارند. اطلاعاتی که به‌طور رسمی توسط شیائومی منتشر شده است می‌تواند دید روشن‌تری از آن چه قرار است در آینده‌ای نه چندان دور مشاهده کنیم، بدهد.

سری جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹ شیائومی هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود
بااین‌حال انتظار داشته باشید که حداقل یکی از مدل‌های خانواده Redmi Note ۹ دارای دوربینی دایره‌ای شکل باشد که چهار لنز درون خود جای داده است. همچنین بر اساس اطلاعات منتشرشده، دو رنگ براق جذاب برای این محصول در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها بنفش-خاکستری و دیگری آبی آسمانی است. تصاویر رندر رسمی منتشرشده نیز مانند عکس‌هایی هستند که پیش‌تر از این گوشی‌های هوشمند در سایت TENAA مشاهده کرده بودیم.

شیائومی به غیر از رندر این خانواده، اطلاعات دیگری از مشخصات آن دراختیار ما قرار نداده و در برابر افشای جزئیات دیگر مقاومت کرده است. شایعاتی که به‌صورت طولانی مدت در فضای مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که حداقل دو مورد از سه مدل این خانواده دارای تراشه‌هایی با توانایی پشتیبانی از اینترنت ۵G هستند و نسخه ۴G نیز برای عرضه در چین برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ آپدیت جدید منتشر کرد
پیش‌تر در بخش مشخصات نیز اطلاعاتی فاش شده بودند. بر طبق آن مطالب، یکی از مدل‌های این خانواده که احتمالا ردمی نوت ۹ پرو خواهد بود، می‌تواند یک Mi ۹T Lite بازسازی‌شده باشد. اگر چنین ادعایی حقیقت داشته باشد، این دستگاه باید از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کند. همچنین انتظار می‌رود در این دستگاه تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G SoC و یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپری تعبیه شده باشد. مدلی که قرار است ویژگی‌های کمتری نسبت به نسخه‌ی پرو داشته باشد، احتمالا ردمی نوت ۹ نام خواهد گرفت و از نمایشگری با اندازه‌ی ۶٫۵۳ اینچ استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود در این دستگاه یک تراشه‌ی Dimensity ۸۰۰U مدیاتک و یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار می‌گیرد.

شیائومی هنوز این مشخصات را تأیید یا تکذیب نکرده است؛ اما اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها در تاریخ ۶ آذر (۲۶ نوامبر) منتشر خواهد شد.
منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوشی ، تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان