تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پایتخت ۷ در یک قدمی پخش برای نوروز ۱۴۰۰

 گمانه زنی یک رسانه از احتمال آماده‌سازی «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ حکایت می‌کند.

زمان پخش سریال پایتخت ۷

رویداد۲۴ طبق شنیده‌ها، عوامل «پایتخت» این روزها در حال مذاکره با مدیران تلویزیون هستند تا در صورت توافق، فصل هفتم این سریال را کلید بزنند.

شواهد نشان می‌دهد مشکلاتی که بر سر راه تولید این پروژه وجود داشت تا حدودی رفع شده و این احتمال وجود دارد که «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

در حال حاضر شرایط عوامل سریال برای شروع پیش تولید مهیاست. سیروس مقدم تصمیم داشت سریال «بغض» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کند و برای ساخت آن قرار داد هم بسته بود اما گویا می‌خواهد آن را به زمان دیگری موکول کند و روی «پایتخت ۷» متمرکز شود.


بیشتر بخوانید: راز سریال پایتخت از زبان بابا پنجعلی لو رفت!


از طرف دیگر، بازی محسن تنابنده هم در فیلم‌های «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی و «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به پایان رسیده است. او قرار بود در یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشد که مدیران تلویزیون با عوامل این سریال وارد مذاکره شده‌اند تا تنابنده بتواند به «پایتخت۷» برسد.

با این حساب تنابنده هم برای تمرکز روی «پایتخت» آماده است. البته هنوز معلوم نیست او برای نگارش فیلمنامه فصل هفتم با کدام نویسنده وارد مذاکره خواهد شد‌.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
2
0
پایتخت برای مردم تمام شده و کسی راضی نیست از پول بیت المال خرج اشخاصی خائنی مثل تنابنده بشه کسی که باعث کشته شدن آخوند همدانی شد البته که مطمئنا روزی خداوند حقش رو کف دستش میگذاره صبر خدا 30 ساله...حالا نقشش خوب داره بازی میکنه آدم حقه باز خوبه خودش پارسال گفت من دیگه برای تلویزیون کار نمیکنم ولی خوب کیه که از پول میلیاردی بدش بیاد و به وقتش بزنه زیر حرفش. بیچاره اون نویسنده حدیدی که میخواد بیوفته تو دام این عنکبوت!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان