تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۱۷ آذر ۹۹ +جدول

در پایان کار بازار سهام شاخص کل با ریزش ۱۰۱۳۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ بازار سهام امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) با نوسان همراه بود و کار را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل بورس در ابتدای معاملات سومین روز کاری خود در هفته جاری با ریزش ۲۰۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحدی قرار گرفت اما پس از گذشت ساعتی از شروع معاملات تغییر مسیر داد و روند افزایشی در پیش گرفت و تا بیش از ۷ هزار واحد مثبت جلو رفت.

معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۰ هزار و ۱۳۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن با ۷۸۵ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۸۶۷ واحد رسید شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶ درصد افت داشت اما شاخص هم‌وزن ۰.۱۸ درصد صعود کرد.برخلاف افت شاخص، ارزش سهام عدالت کمی افزایشی بود.

«تاپیکو»، «فولاد» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و نمادهای «وتجارت»، «خودرو»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹ ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۱۱۴ تومان رسید. این رقم در روز گذشته ۱۱ میلیون و ۱۲ هزار و ۶۲۷  تومان گزارش شده بود که بر این اساس با رشد ۰.۶ درصدی معادل ۶۹ هزار و ۴۸۷ تومانی مواجه شد. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به ۶ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۶۸ تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۷۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار و۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۹ هزار و ۲۹۹ تومان معامله شد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با افت ۳.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۵.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۲۱۵ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان