تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

امروز در این شهر‌ها برف می‌بارد

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به پیش بینی وضع هوای چند روز آینده کشور پرداخت.
بارش برف
رویداد۲۴ کبری رفیعی در خصوص هوای چند روز آینده کشور، گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد را داریم که این شرایط سبب افزایش آلایندگی و کاهش کیفیت هوا را در ساعت اولیه صبح به خصوص در شهر‌های صنعتی اصفهان، اراک و تهران را داریم.

رفیعی ادامه داد: شهر‌های شمالی کشور گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، شمال خراسان شمالی و اردبیل بارش برف رخ می‌دهد از روز پنجشنبه بارش باران و برف برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی گفت: ضمن اینکه پنجشنبه شمال آذربایجان شرقی و خراسان رضوی و بخش‌هایی از کرمان هم بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف است و روز‌های جمعه بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از شمال و شمال شرق کشور را خواهیم داشت، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام خواهد بود.

هوای امروز تهران، حداکثر دما به ۷ درجه و حداقل دمای به صفر درجه و پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوا به ۲ درجه بالای صفر برسد امروز قسمتی صاف تا ابری همراه مه صبحگاهی و گاهی هم هوا ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی
نظرات شما
پیشخوان