تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح درباره انتشار گزارش فعالیت‌های مرتضی طلایی

مرتضی طلایی درباره حضور در خیریه‌های مختلف گفته صرف حضور در موسسات یا شرکت‌های عام المنفعه یا تجاری و اقتصادی دلیلی بر انجام فعالیت خلاف قانون نیست.

مرتضی طلایی

رویداد۲۴ در پی انتشار خبری در رویداد۲۴ درباره املاک شهرداری این توضیح ضروری است: پیرو اظهارات آقای پیروز حناچی شهردار محترم تهران مورخ ۲۱/۹/۱۳۹۹ درخصوص بازپس گیری املاک متعلق به شهرداری از افرادی از جمله آقای مرتضی طلایی و واکنش ایشان به اظهارات آقای حناچی و سرانجام توئیت مدیر ارتباطات شهرداری که بلافاصله خبر را اصلاح کردند. پایگاه خبری و تحلیلی رویداد۲۴ اقدام به انتشار اخباری کرد درخصوص حضور آقای طلایی در موسسات خیریه یا شرکت‌های مختلف، این درحالی بود که هیچ گزارش خلافی از فعالیت‌های ایشان در هیچ کجا منتشر نشده و به صرف حضور در موسسات یا شرکت‌های عام المنفعه یا تجاری و اقتصادی دلیلی بر انجام فعالیت خلاف قانون ایشان نیست؛ لذا پایگاه خبری و تحلیلی رویداد۲۴ به جهت انتشار این خبر که موجب ایجاد ابهام و بهانه دادن به دست افراد مغرض برای تسویه حساب‌های سیاسی بود، از این بابت از ایشان عذرخواهی می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
آیاازهمه این موسسه ها چیزی هم ریالی می گرفته است این فردمسلمان
فتحعلی قجری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
خواهشا جفنگ نگو شعر هم طلاوت ن اخر خوش گذرونی چه ربطی به خیره داره اگر مردم باشن که باید پاسخگو باشن ولی اقایان و توله ها چی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان