تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

توئیت خطرناک ترامپ: تازه جنگ را شروع کردیم

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری با ننگین خواندن رای دیوان عالی در توئیتی نوشت: تازه جنگ را شروع کردیم.

توئیت ترامپ

رویداد۲۴  ترامپ که دیشب به دلیل خنجری که از پشت از ۳ قاضی منصوب خود در دیوان عالی خورده، خوابش نبرده؛ در توئیت‌های جدید ضمن تشکر از دو قاضی نوشت رای صادره ننگین بوده است ومردم ایالات متحده فریب خورده بودند چراکه حتی اجازه برگزاری دادگاه را هم ندادند.
بیشتر بخوانید: ترامپ: من برنده انتخابات شدم!
اشاره ترامپ به این نکته قانونی است که معمولا دیوان عالی قبل از رسیدگی به پرونده، اجازه بررسی پرونده در دیوان را نیز به رای گذاشته و بعد وارد مراحل قانونی می‌شود. اما دیشب ۷ بر ۲ قضات اساس شکایت را زیر سوال بردند و اعلام کردند طبق قانون اساسی یک ایالت حق شکایت از ایالت دیگر را ندارد.

ترامپ نوشت من انتخابات را بردم به یاد داشته باشید من فقط به آرای قانونی فکر می‌کنم نه به رای دهندگان جعلی و تقلبی و کلاهبرداری‌هایی که در همه جا در جریان بود. چه ننگین!

او فرماندار جمهوری خواه آریزونا و جورجیا، داگ دوسی و برایان کمپ را عناصر جمهوری خواهی خواند که بیشتر از هر دموکراتی به طرف مقابل خدمت کردند و علیه ترامپ جنگیدند. ترامپ نوشت: آن‌ها اجازه دادند آرای من در ایالتهایشان دزدیده شود.

ترامپ همچنین در توئیتی نوشت: ما تازه جنگ را شروع کرده‌ایم!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان