تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

بولتون: ترامپ با شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ ریسک نمی‌کند

 مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا احتمال حضور دوباره دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری را غیرمحتمل دانست.

ترامپ
رویداد۲۴ به نقل از راشاتودی، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا احتمال شرکت دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را رد کرد.

جان بولتون در اظهاراتی با اشاره به شکست سنگین ترامپ در رقابت‌های ریاست جمهوری سال جاری بعید دانست ترامپ ریسک دوباره حضور در انتخابات و شکست در آن را بپذیرد.

مشاور پیشین دولت ترامپ در مصاحبه‌ای که از شبکه سی ان ان پخش شد گفت: من فکر نمی‌کنم که او (ترامپ) بار دیگر نامزد انتخابات شود. دونالد ترامپ اصل اساسی محافظه کاری را نقض می‌کند.


بیشتر بخوانید: توئیت خطرناک ترامپ: تازه جنگ را شروع کردیم


مشارکت در زندگی سیاسی بر اساس این اصول دیکته می‌شود، نه توسط افراد. به نظر می‌رسد دونالد ترامپ خود را به عنوان بیست و دومین و بیست و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده تصور می‌کند. فکر نمی‌کنم او موفق شود.

پیش از این شبکه سی ان ان گزارش داد ترامپ در حال بررسی مراحل آماده سازی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ است و قصد دارد کنترل کمیته ملی جمهوری خواهان را در دست گرفته و زمینه رئیس جمهور شدن دوباره خود را فراهم کند.

در ۷ نوامبر رسانه‌های آمریکا جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور معرفی کردند و برغم مخالفت‌های ترامپ روند تدریجی انتقال قدرت به دولت منتخب آغاز شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان