تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

تغییر رفتار عجیب دروازه‌بان استقلال

دروازه‌بان تیم استقلال به دور از حواشی این روز‌ها رفتار‌هایی از خود نشان داده که باعث تعجب هواداران شده است.

 دروازه‌بان استقلال

رویداد۲۴ سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با شهرخودرو مشهد در حرکتی قابل توجه با دسته گل به سمت سید مهدی رحمتی، سرمربی کنونی تیم شهرخودرو رفت. اتفاقی که با توجه به حواشی گذشته و جدایی رحمتی از استقلال در نوع خود عجیب بود.

حسینی فصل گذشته بدون رقیب در همه بازی‌های استقلال درون دروازه قرار گرفت. او پیش از آغاز فصل از مسئولان استقلال خواسته بود یا او بماند یا رحمتی، چراکه حضور همزمان آنها باعث ایجاد مشکلات در استقلال خواهد شد.

رحمتی از استقلال به شهرخودرو رفت تا حسینی بدون رقیب درون دروازه تیمش بایستد اما همین مسئله انگیزه‌های حسینی را کم کرد تا او فصل بدی را سپری کند و مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد. پست گذاشتن‌ها در واکنش به هواداران هم کافی بود تا حسینی بیش از گذشته وارد حاشیه شود.


بیشتر بخوانید: مظاهری گلر اول استقلال است یا حسینی؟


حسینی در دربی نیمه‌ نهایی جام حذفی پنالتی اول پرسپولیس را گرفت تا با صعود استقلال به فینال باری از دوش او برداشته شود. دروازه‌بان جوان استقلال اما در فینال روی یکی از گل‌ها مقصر بود تا بار دیگر انتقاد‌ها به سمت او برود. پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و درگیری او با کاوه ستوده پزشک استقلال، بار دیگر او را در صدر حواشی قرار داد.

امسال حسینی دو بازی اول درون دروازه ایستاد اما رشید مظاهری جای او را گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید که حسینی به نیمکت نشینی واکنش نشان دهد، او این روز‌ها رفتار متفاوتی بروز می‌دهد و سکوت کرده که حتی باعث تعجب بازیکنان کادرفنی و هواداران شده است.  حسینی پس از درگیری لفظی با مظاهری در تمرین، در گفت‌وگویی خودش را فرزند استقلال خطاب و از هواداران به نوعی دلجویی کرد.

در ادامه، حسینی در یکی از جلسات تمرینی اعلام کرد همه باید پشت محمود فکری و حتی مظاهری باشند و به عنوان کاپیتان استقلال درخواست کرد که هواداران به تیم آرامش بدهند. با این حال، مهم‌ترین تغییر رفتار حسینی به بازی با شهرخودرو مشهد بازمی‌گردد او قبل از بازی با دسته گل به سمت رحمتی رفت و همدیگر را در آغوش گرفتند تا به بحث اختلافات پایان دهد.

حسینی ظاهرا قصد دارد در نقش یکی از کاپیتان‌های استقلال اشتباهات فصل گذشته خود را جبران کند و با تمرین و دوری از حواشی حق خودش را بگیرد و مثل زمانی که رکورد کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرد محبوب هواداران شود. باید دید دروازه‌بان جوان استقلال از عهده این کار برمی آید یا نه.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان