تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

کدام بازیکنان در صدرنشینی استقلال بیشترین سهم را داشته‌‎اند؟

در ۶ هفته ای که از مسابقات لیگ برتر گذشته، ۴ بازیکن تیم استقلال در تمامی دیدارهای این تیم به میدان رفته و بیشتر از سایر بازیکنان به کار گرفته شده‌اند.

ب

رویداد۲۴  تیم فوتبال استقلال در ۶ هفته‌ای که از لیگ گذشته در ۶ مسابقه حضور داشته که ۳ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست حاصل ۶ دیدار آنها در این مسابقات بوده است تا شاگردان فکری به لطف این نتایج و با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گیرند.

در این ۴ بازی که آبی پوشان به میدان رفته‌اند، ۲۴ بازیکن برای این تیم به میدان رفته‌اند که از بین این ۲۴ بازیکن، ۴ بازیکن در تمام این دیدارها فرصت بازی پیدا کرده‌اند. مهدی قائدی، هرویه میلیچ، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند ۴ بازیکنی هستند که در تمام دیدارهای آبی پوشان فرصت بازی پیدا کرده‌اند. از این جمع میلیچ تنها بازیکنی است که در همه دیدارها در ترکیب ثابت قرار نداشته و در دو بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است.

ارسلان مطهری در هر ۶ بازی در ترکیب ثابت قرار داشته دو بار در هفته‌های دوم و سوم مقابل فولاد ماشین سازی تعویض شد و ۵۲۱ دقیقه برای آبی پوشان بازی کرد. مهدی قائدی نیز که در هر ۶ بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت، در ۴ بازی تا سوت پایان در زمین حضور داشت و دو بار در هفته‌های پنجم و ششم به ترتیب در دقایق ۸۹ و ۷۷ از بازی بیرون رفت تا ۵۲۶ دقیقه برای تیمش بازی کرده باشد و از این نظر از سایر بازیکنان پیش باشد.

آرش رضاوند در هر ۶ دیدار تیمش در ترکیب اولیه حضور داشت اما تنها یک بار و در همان هفته اول مقابل مس رفسنجان تا سوت پایان بازی در میدان بود و در ۵ دیدار بعدی تعویض شد. مجموع دقایق حضور رضاوند در میدان نیز ۴۱۹ دقیقه است.


بیشتر بخوانید: استقلال تا دلتان بخواهد بازیکن دارد


میلیچ مدافع با اخلاق و محبوب آبی پوشان نیز ۴ بار در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار داشت و تنها یک بار در هفته دوم مقابل فولاد تا سوت پایان در زمین بود. وی دو بار هم در هفته‌های پنجم و ششم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و مجموعاً ۳۸۳ دقیقه برای تیمش بازی کرده است.

از نظر تعداد بازی محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند با ۵ بازی بیشتر از سایرین به کار گرفته شده‌اند با این تفاوت که مرادمند در هر ۵ بازی در ترکیب ثابت قرار داشته و تا سوت پایان هم در میدان حضور داشته و ۴۵۰ دقیقه برای این تیم بازی کرده، اما دانشگر تنها یک بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و تا پایان هم در میدان حضور داشت و در ۴ دیدار بعدی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و مجموعاً ۱۱۶ دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

از بین بازیکنانی که تاکنون برای آبی پوشان به میدان رفته‌اند بابک مرادی با تنها یک دقیقه بازی کمترین میزان بازی را دارد و نام ۶ بازیکن هم در لیست این تیم وجود دارد که هنوز فرصت بازی به آنها نرسیده است که این ۶ بازیکن عبارتند از؛ عرفان روحانی، سینا خادم پور، زکریا مرادی، امیر حسین خدامرادی، علی بخشی و محمد انصاری.

جدول میزان حضور بازیکنان استقلال در لیگ برتر؛

ردیف نام بازیکن تعداد بازی دقیقه بازی
۱ مهدی قائدی ۶ ۵۲۶
۲ ارسلان مطهری ۶ ۵۲۱
۳ محمدحسین مرادمند ۵ ۴۵۰
۴ آرش رضاوند ۶ ۴۱۶
۵ میلیچ ۶ ۳۸۳
۶ عارف غلامی ۵ ۳۶۳
۷ رشید مظاهری ۴ ۳۶۰
۸ وریا غفوری ۴ ۳۶۰
۹ مسعود ریگی ۴ ۳۵۸
۱۰ محمد نادری ۴ ۳۴۷
۱۱ سید احمد موسوی ۴ ۳۱۳
۱۲ فرشید باقری ۴ ۲۸۰
۱۳ داریوش شجاعیان ۴ ۲۲۶
۱۴ مهدی مهدی پور ۳ ۱۸۶
۱۵ سید حسین حسینی ۲ ۱۸۰
۱۶ فرشید اسماعیلی ۲ ۱۷۹
۱۷ محمد دانشگر ۵ ۱۱۶
۱۸ سیاوش یزدانی ۱ ۹۰
۱۹ سبحان خاقانی ۲ ۷۵
۲۰ شیخ دیاباته ۳ ۵۵
۲۱ متین کریم زاده ۳ ۳۷
۲۲ فردین رابط ۲ ۱۴
۲۳ سجاد آقایی ۱ ۱۱
۲۴ بابک مرادی ۱ ۱
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان