تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

امروز شاخص کل بورس با کاهش ۱۴ هزار و ۸۷۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۵۴ واحد رسید و ارزش سهام عدالت نیز مانند روزهای گذشته با کاهش همراه بود.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴  شاخص کل بعد از افت حدود ۵۵ هزار واحدی و سقوط به کانال ۱.۴ میلیون واحدی در روز گذشته، امروز  چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ نیز روی سرخ خود را به روی سهامدارانش نشان داد و با افت حدود ۲۸ هزار واحدی آغاز شد و در آستانه سقوط به کانال ۱.۳ میلیون واحدی نیز قرار گرفت. اما رفته رفته با فروکش کردن هیجان فروش، تقاضا نیز خودی نشان داد و باعث بهبود ۸ هزار واحدی شاخص شد.

ریزش دیروز بازار در چند هفته گذشته بی‌سابقه بود، امروز نیز روند منفی ادامه داشت و شاخص کل ۱۴ هزار  و ۸۷۰ واحد ریزش کرد و به یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد رسید.

همچنین نمادهای "شستا"، "شپنا" و "فارس" بیشترین تأثیر منفی و نمادهای " فملی" و " کگل" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.

در تمام روز های هفته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت، امروز هم همانند این هفته سهام عدالت  کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ( چهارشنبه ۲۶ آبان)،  ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ۱۰۷ هزار و ۹۹۰ تومان معادل ۱.۰۵ درصدکاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به  ۶ میلیون و ۰۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد ۱.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۷۸۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۵۷  هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۹۸۲ تومان معامله شد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با افت ۲.۳درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۷۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۶۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۴۴ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
پیشخوان