تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

شاخص کل بورس تهران با رشد ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۸۷ واحد ایستاد. رشد شاخص کل بازار سهام در حالی است که در طول هفته گذشته روند بازار سهام در تمام روزها نزولی بوده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ شاخص بورس در هفته گذشته روند نزولی داشت و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحدی رسید، اما امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز به کار کرد و  در شروع معاملات بازار سرمایه هر سه شاخص بورس سبزپوش شدند.

 در پایان معاملات، بازار سرمایه با رشد ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحدی معادل ۲.۲۳ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد ایستاد.

هم‌زمان با رشد ۲.۲۳ درصدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشد بیش از ۲.۱۲ درصدی همراه بود و این در حالی است که ارزش آن در هفته گذشته کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش سهام عدالت نیز همسو با صعود شاخص کل بورس، اندکی افزایش یافت.

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز ۴شنبه ۲۶ آذر ارزش سهام عدالتشان به  ۱۰ میلیون و ۱۳۴ هزار  تومان رسیده بود در روز ابتدایی این هفته ارزش این سهام معادل ۲.۱۲ درصد افزایش یافت و به ۱۰ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۱۰ تومان رسید که بر این اساس طی معاملات امروز ۲۱۵ هزار و ۸۱۰ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۸۸۶ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد ۱.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۷۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۱۴  هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۴۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۸ هزار و ۵۱ تومان معامله شد. 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم  با رشد ۰.۰۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۷۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۷۳۸ هزارتومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۱۳ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان