تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

وزیر راه: قیمت مسکن حباب دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مسکن با حباب مواجه شود.

حباب در قیمت مسکنرویداد۲۴ ‌محمد اسلامی با بیان اینکه ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره قیمت مسکن تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، تصریح کرد: وزارتخانه تا کنون قیمت نهایی را درباره مسکن‌های این طرح اعلام نکرده است و تنها یک برآورد قیمتی در این رابطه مطرح شد.

وی با اشاره به نوسانات بازار مسکن افزود: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت آن با حباب مواجه شود، از این رو نمی‌توان به صورت هیجان زده درباره مسائل مختلف حوزه مسکن از جمله قیمت مسکن طرح اقدام ملی صحبت کرد.

اسلامی ادامه داد: همچنان ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره مساکن تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، از طرف دیگر از متقاضیانی که به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، می‌خواهم هر چه سریع‌تر به پرداخت اقساط مذکور اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: گران‌ترین خانه تهران به چه قیمتی فروخته شد؟


وی افزود: بر اساس آمارها حدود ۱۰۰ هزار نفر هنوز اقساط اولیه را پرداخت نکرده‌اند که این مسئله باید تسریع شود تا ما بتوانیم پروژه‌ها را فعال کنیم.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت ساخت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن را ۲.۷ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کرده‌اند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان