تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

شاخص کل بورس تهران در ادامه روند پرنوسان خود با کاهش بیش از ۲۴ هزار واحدی، به عقبگرد خود در کانال یک میلیون و ۴۰۰ واحدی ادامه داد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ امروز شنبه ششم دی ماه، شاخص بورس تهران در اولین روز کاری خود در هفته جاری با ریزش ۲ هزار و ۶۶۷ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در نهایت  با افت ۲۴ هزار و ۳۴۰ واحدی به یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۷۳ رسید.

نمادهای خودرو، شستا، فملی، سیتا، شپنا، فولاد، خودرو، وتجارت پر تراکنش‌های بازار بودند و نماد های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، فولاد، شپنا و خودرو بیشترین اثرگذاری در سرخپوشی شاخص داشتند.

ریزش بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن ها را نیز نزولی کرد.

 ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۴۲ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۵ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۲۵ تومان می باشد.

اُفت ۲.۸ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۲۸۱ هزار و ۲۵۴ تومان کاهش یابد.ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  کاهش ۲.۴۶ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۷ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۳۱  هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۸۲۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان