تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

افت سنگین بورس تهران / کاهش ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحدی شاخص کل

بازار سهام امروز سه شنبه ۹ دی ماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۱۵ هزار واحد قرار دارد.
بورس تهران
رویداد۲۴  در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۱۳۳ واحد کاهش به رقم ۴۶۵ هزار و ۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۶۳ هزار و ۳۷۸ معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۲۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۶۲ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۲۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۷۸ هزار و ۴۰۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۵ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو و بیمه کوثر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول و برق و انرژی پیوندگستر پارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان