تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

یک لژیونر سرشناس: می‌خواهم به پرسپولیس برگردم

یکی از بازیکنانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا و به جمع لژیونرهای فوتبال ما اضافه شد، خیلی شرایط ایده‌آلی در تیم جدیدش ندارد و بدش نمی‌آید در صورت مهیا شدن شرایط دوباره به پرسپولیس برگردد.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ رسیدن و بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس با هواداران میلیونی کار سختی است و تعداد محدودی از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران به این مهم می‌رسند. برای رسیدن به باشگاهی به بزرگی پرسپولیس یک بازیکن باید فاکتورهای مهمی داشته باشد که بارزترین آن کیفیت فنی بالاست.

البته منکر این نمی‌شویم که در همه این سال‌ها بودند کسانی که در حد نام این تیم نبودند ولی در پرسپولیس بازی کردند اما از همه این مسائل سخت‌تر، بازگشت دوباره به تیمی مثل پرسپولیس است که تا به حال برای تعداد بسیار کمی اتفاق افتاده است. اگر از خیلی از بازیکنانی که روزی در پرسپولیس بروبیایی داشتند و نامی برای خودشان دست و پا کردند، بپرسید بزرگترین اشتباه دوران ورزشی‌تان چیست، با قاطعیت می‌گویند جدایی از پرسپولیس.


بیشتر بخوانید: مدافع جدید و گران قیمتی که پرسپولیس می‌خواهد


پرسپولیس امسال بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده که همگی آنها بازیکنان باکیفیت و تأثیرگذاری بودند. یکی از بازیکنانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا و به جمع لژیونرهای فوتبال ما اضافه شد، خیلی شرایط ایده‌آلی در تیم جدیدش ندارد و بدش نمی‌آید در صورت مهیا شدن شرایط دوباره به پرسپولیس برگردد.

این لژیونر سرشناس که ملی‌پوش هم به حساب می‌آید، طی روزهای اخیر از طرق مختلف به نزدیکان خود در باشگاه و اطرافیان سرمربی پیغام داده که دوست دارد در صورت توافق برای جدایی از باشگاهش در نقل و انتقالات نیم‌فصل به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردد. حال باید منتظر ماند و دید در فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این بازیکن دوباره می‌تواند پیراهن تیم محبوبش را بپوشد یا خیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان