تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
شورای شهر تهران:

ورود روزانه ۹ هزار تن پسماند به شهرری/ شهردار دستور توقف تاسیس مرکز پسماند در شهرری را صادر کند

حسن خلیل‌آبادی گفت: شهردار براساس قانون پسماند و وظایف شهرداری که باید برای سلامت مردم و ساکنان محلات به خصوص محله‌های کم برخوردار اقدامات ویژه انجام دهد، دستور توقف تاسیس این مرکز که درد مضاعفی برای مردم شهر ری شده است را صادر کند.

ورود روزانه ۹ هزار تن پسماند به شهرری

رویداد۲۴ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دویست و شصت و دومین جلسه رسمی این شورا در تذکری به شهرداری تهران، گفت: پیرو مذاکرات مجازی و شفاهی با پیروز حناچی، شهردار تهران، نسبت به تاسیس مرکز تفکیک زباله در نزدیکی محل مسکونی انتهای منطقه ۲۰ و ابتدای حریم منطقه ۱۹ تهران که متاسفانه در محدوده جغرافیایی شهرری قرار دارد و این اقدام مورد نگرانی و اعتراض شدید مردم شده که به حق هم معترض هستند، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: شهردار براساس قانون پسماند و وظایف شهرداری که باید برای سلامت مردم و ساکنان محلات به خصوص محله‌های کم برخوردار اقدامات ویژه انجام دهد، دستور توقف تاسیس این مرکز که درد مضاعفی برای مردم شهر ری شده است را صادر کند.

خلیل‌آبادی با تاکید براینکه روزانه ۹ هزارتن پسماند به ری گسیل داده می‌شود، عنوان کرد: آیا این حجم از زباله برای ری کافی نیست؟ بر درد مردم شهرری و این زخمی که بر پیکر این شهر تاریخی و مذهبی است با این اقدامات جدید نمک نپاشید.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش از کمیته سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این شورا خواستار شد نسبت به این موضوع اقدام کنند و جلوگیری از این امر را در دستور کار خود قرار دهند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان