تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۹

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد از امروز

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام بیش از ۷۰ هزار داوطلب پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز خبر داد.
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد
رویداد۲۴فاطمه زرین آمیزی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل‌های مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. تمامی متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از امروز چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بیش از ۷۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند و همه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

زرین افزود:متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتی که پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند. این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده، از نیم سال دوم و مشخصا از بهمن‌ماه خواهد بود، افزود: پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان در این مرحله به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه اعلام شده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه و یا انصراف قطعی از کدرشته محل قبولی، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را ندارند.

به گفته وی؛ همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند و عدم ثبت نام بموقع پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

زرین تاکید کرد:باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ارشد ، کنکور ارشد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان