تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران؛ ۱۲۶۸۲۶۳ نفر مبتلا و ۵۵۹۳۳ نفر فوتی

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۳۶۰ مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنان بستری شدند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا

رویداد۲۴  سیما لاری در مورد آخرین آمار کرونا در کشورگفت:  از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۳۶۰ مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنان بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است، اظهارکرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۹۳۳ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۰ هزار و ۵۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۷۴۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۲ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

لای ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها چهار شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
دروغ کمتر بگید اسکول ها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان