تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

زندگی در آنتاریو ، شرایط زندگی و هزینه ها

وقتی صحبت از بزرگ ترین شهر های آنتاریو میشود، تنها یک اسم است که به ذهن هر کسی می آید. با این حال هر زمانی که به دنبال جایی برای یک زندگی جدید هستید، نباید در تورنتو متوقف شوید.

رویداد۲۴ وقتی صحبت از بزرگ ترین شهر های آنتاریو میشود، تنها یک اسم است که به ذهن هر کسی می آید. با این حال هر زمانی که به دنبال جایی برای یک زندگی جدید هستید، نباید در تورنتو متوقف شوید.  دارا بودن موقعیتهای شغلی رو به رشد، یکی از متنوع ترین مراکز اقتصادی در کانادا، مرکز شهر پر جنب و جوش و ساختمان های مجذوب کننده گران قیمت جایی نیست، جز شهر همیلتون، و آنتاریو میتواند همان خانه ی ایده آل جدید شما باشد.          

                                                                                      زندگی در آنتاریو ، شرایط زندگی و هزینه ها                                                                                     

از لحاظ موقعیت مکانی، در ساحل دریاچه ی آنتاریو در جنوب تورنتو قرار دارد و توسط جنگل نیاگارا به دو قسمت تقسیم شده است. همیلتون جایی است که  زیبایی طبیعی یک منطقه ی محلی را با پیشرفت صنعت پیوند داده است. شهر همیلتون همچنین بخش کوچکی از آبشار نیاگارا و مرز ایالات متحده است و همچنین  منطقه ی بوفالو از نیویورک  تنها یک ساعت فاصله دارد.                                                                                                                           

شرایط زندگی در همیلتون آنتاریو

مناطق شهری همیلتون از مستعد ترین ها در بخش خود هستند. بالغ بر 700000 نفر از کسانی که آنجا را خانه ی خود می دانند، با افتخار خود را یکی از اهالی همیلتون به شمار می آورند. و جالب است که موقعیت مکانی همیلتون  تنها کمی بیشتر از یک ساعت با تورنتو فاصله دارد، که با مسیر های راحت العبور و ترانزیت، این چنین به نظر می رسد که که معروفیت آن برای یک مسافر بین شهری هر روزه، به خوبی ادا شده است.                                      

همیلتون به طور ویژه ای میان مهاجران به مقصد کانادا معروف است، با آماری نزدیک به 24 درصد از جمعیتی که جزو مقیمان ثابت و یا شهروندان اصلی آنجا هستند .اگر می خواهید از زندگی شهری در آنتاریو لذت ببرید، بدون پرداخت هزینه مازاد برای کرایه  یا خرید ملک، با تعدد موقعیت های زیاد برای بزرگ سالان و کودکان آنها، همیلتون می تواند گزینه عالی برای شما باشد.

موارد بسیار زیاد دیگری برای زندگی در همیلتون وجود دارد که نیاز است فرا بگیرید. اگر که به فکر آمدن به اینجا هستید و یا به تازگی مهاجرت کرده اید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

مهاجرت به همیلتون

اولین قدم در این مسیر پیدا کردن راهی برای رسیدن به اینجا است. انتارو یکی از معروف ترین مقصد ها برای تازه وارد ها به کانادا است. تعداد زیادی از دسته بندی های موقت و ثابت مهاجرت وجود دارد که برای هر کسی از سراسر دنیا حد و مرزی قایل است.

زندگی در آنتاریو ، شرایط زندگی و هزینه ها

 اگر شما به فکر امتحان کردن زندگی حتی به طور  موقت در کانادا هستید - به عنوان یک تجربه ی جدید یا اینکه ببینید آیا مایل هستید زندگی دایم در اینجا داشته باشید یا نه. راه های زیادی برای داشتن یک شغل موقت  و یا مجوز درس خواندن گرفتن، وجود دارد. IEC ،مجوز بازگشایی کاری ثابت را به جوانان شایسته در بیش از 30 کشور را می‌دهد. در ضمن افراد کمتر از 30 سال شاید بتوانند ویزای تعطیلات کاری را برای کار در کانادا، در هر مکان و برای هر کارفرمایی برای یک سال یا طبق روادید شهروندی کشور خود،  اخذ کنند .  

یک سری دیگر از کارهایی که مجوز قرارداد دارند شامل انتقالات درون شبکه ای و قرارداد های تحصیلات تکمیلی هستند ، که میتواند برای فارغ التحصیلان بین المللی که در کانادا تحصیل کرده اند، صادر شود.  LMIA، شرکت ارزیابی تاثیرات بازار کار، میتواند به این موضوع رسیدگی کند که اگر هر کارفرمایی نتواند کارمند بومی مناسب کار خود را پیدا کند، از خارج از کشور کارگر استخدام کند.

ONIP، برنامه ی منصوب مهاجرین به کانادا، روش های زیادی را برای مقیمان دایم در گستره ی وسیعی برای کارگران، فارغ التحصیلان و کار آفرینان ارایه می دهد.

همچنین  یک قرداد پیمانی مهاجرت هم وجود دارد، که بسیاری از آنها هم تراز باExpres Entry   ( جدید ترین برنامه اخذ اقامت کشور کانادا و سیستم آنلاین درخواست مهاجرت کانادا) هستند، که می تواند بلیط شانس شما برا ی یک زندگی جدید در کانادا باشد.

شهروندان کانادایی و مقیمان دایم آنجا همچنین میتوانند ضامن همسر یا شریک حقوقی خود برای مهاجرت به کانادا باشند.

مشخصات شهر همیلتون

جمعیت: 536،917  نفر در مرکز شهر و 474،745  نفر در کل شهر

میانگین درجه دمای هوا  در ماه جولای: 27 درجه سانتیگراد

میانگین درجه دمای هوا در ماه ژانویه: منفی 1 درجه سانتیگراد

صنایع برجسته: صنعت فولاد، تجارت محصولات کشاورزی، مهندسی شیمی، صنعت ساخت و تولید، مراقبت بهداشتی و مدد یاری اجتماعی،  آموزش و پرورش، ساختمان سازی، سرمایه گذاری، حق بیمه، املاک و دارایی و تحقیقات علمی.

زندگی در آنتاریو ، شرایط زندگی و هزینه ها

. میانگین حق مسکن (جولای 2018)  : 541،778 دلار

. فاصله از  مرکز شهر تورنتو: حداکثر 70 کیلومتر

فاصله تا مرز ایالات متحده: 75 کیلومتر

مهاجرت به شهر همیلتون آنتاریو با تراست

تراست مفتخر است که مشتریان خود را با رضایت کامل به سوی مقصد خود راهی کند. شما می‌توانید صفر تا صد کار مهاجرت خود را به وکلا و مشاوران متعهد و پیگیر بسپارید و دیگر هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای تماس با وکلا و گرفتن مشاورۀ تخصصی می‌توانید همین الان با مراجعه به سایت TRUSTIMM.COM جلسۀ خصوصی رزرو نمایید.

برچسب ها: مهاجرت
نظرات شما
پیشخوان