تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

ادعای عجیب پیشکسوت استقلال درباره دربی/ پرسپولیس ببازد از هم می‌پاشد!

پیشکسوت استقلال گفت: تیم پرسپولیس با شکست در دربی حتی ممکن است اسیر دردسرهای زیادی شود و تیمش از هم بپاشد.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ علی موسوی در گفت‌وگویی درباره دربی پیش‌رو بین استقلال و پرسپولیس حرف زد. 

پیش‌بینی‌تان از دربی با شرایط استقلال و پرسپولیس چیست؟
معتقدم دربی شلوغ و پربرخوردی پیش‌رو داریم و بازی زیبا نخواهد شد. 

چطور؟
هر دو تیم با تکیه بر بازی روی زمین در میانه زمین به هم فشار می‌آورند و دوست دارند از این طریق به دروازه هم برسند که باعث می‌شود بازی درگیرانه‌ای را بین نیمه زمین شاهد باشیم. 

پس داوری نقش مهمی را بازی می‌کند؟
قطعاً سوت‌های داور در این دیدار می‌تواند تعیین‌کننده باشد و بازی را از آرامش به سمت جنجال ببرد. داور باید به دقت نزدیک به صحنه‌ها باشد و کار را درست دنبال کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس می‌خواهد به استقلال رکب بزند؟


نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً شرایط جدول می‌گوید استقلال باید برنده شود ولی همه ما می‌دانیم که این مسابقه ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی ندارد و باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب بود. البته امیدوارم استقلال بازی‌های منطقی این چند هفته‌اش را به نمایش بگذارد. 

برد این دیدار چقدر مهم است؟
استقلال باید بداند دربی پیش‌رو ۳ امتیاز ناب، با ارزشِ ۶ امتیاز دارد! ۳ امتیازی که می‌تواند علاوه بر جایگاه جدولی تیم را به لحاظ روحی تا حد زیادی جلو بیندازد و امیدواری به قهرمانی را افزایش بدهد. 

نقش دروازه‌بانان دو تیم در این دربی چقدر مهم است؟
گلرها می‌توانند نقش بسیار مهمی در حفظ آرامش تیمی‌شان داشته بشند. باید با مدافعان حرف بزنند و در جلوگیری از عصبانیت تأثیرگذاری خودشان را نشان بدهند. البته حامد لک هم هفته‌های خوبی را پشت‌سر گذاشته ولی مظاهری با توجه به خطراتی که روی دروازه‌اش بوده، به مراتب آماده‌تر نشان داده است. 

اوضاع روحی دو تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب استقلال با تلاش و زحمت زیاد به صدر جدول رسیده و به نظرم راضی نمی‌شود به این سادگی این جایگاه را از دست بدهد و در نقطه مقابل پرسپولیس که در ۴ سال گذشته قهرمان لیگ ایران بوده قطعاً از وضعیتی که الان در این فصل دارد، کلافه است. این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم ناکام مانده و عصبی‌تر به نظر می‌رسد. فکر می‌کنم کفه روحی دربی به سود استقلال سنگینی می‌کند. 

باخت دو تیم چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد؟
قطعاً این برای استقلال اثر سوء کمتری دارد. استقلال در این فصل همواره در بالای جدول حرکت کرده و اگر هم ببازد، می‌تواند خودش را پیدا کند ولی این برای پرسپولیس اصلاً عادی نیست و این تیم با شکست در دربی حتی ممکن است اسیر دردسرهای زیادی شود و تیمش از هم بپاشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دربی ، پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان