تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۹

واکنش ضرغامی به اظهارات صدیقی در مورد آیت الله مصباح

عزت الله ضرغامی در حساب توییتر خود نوشت: «اگر به خاطر پخش کلمه "رقص" عذرخواهی می‌کنیم، به طریق اولی باید از نقل "داستان غسال" هم عذرخواهی کنیم.»
واکنش ضرغامی به اظهارات صدیقی در مورد آیت الله مصباح
رویداد۲۴ عزت الله ضرغامی در حساب توییتر خود نوشت: «اگر به خاطر پخش کلمه "رقص" عذرخواهی می‌کنیم، به طریق اولی باید از نقل "داستان غسال" هم عذرخواهی کنیم.

مرحوم آیت الله مصباح همواره با "چشمانی باز"، مدافع حریم دین و ولایت بود.

نیازی به شهادت آن غسال نیست!»

گفتنی است که حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مصاحبه با شبکه چهار در مورد فوت آیت الله مصباح یزدی گفته بود: «خیلی بر ما سخت می‌گذشت. ایشان که دید ما ناراحتیم چشمانش را باز کرد و فرمود ناراحت نباشید این ناراحتی تا دو هفته است. دو هفته بعد باغ وسیعی برای ما تدارک دیده شده است و ما را آنجا می‌برند. این دلداری را به ما داد و دو هفته بعد هم تمام شد. یعنی دقیقا وقت وفات خودشان را خبر داشتند و جایگاهش را هم به او نشان داده بودند، در یک باغ وسیعی. داماد داماد ایشان آیت الله محمدی عراقی هستند که از فضلای متدین و انقلابی و از خبرگان هستند؛ داماد ایشان آقای دکتر محمدی جزء مریدان مرحوم آقای حق شناس بود گفت که آیت الله مصباح را در خانه غسل دادند و کسی غسل داد که آقای حق شناس را غسل داده بود. غسال گفته بود که آیت الله جاودان به ما پیام داده که حواستان باشد که اگر از آقای مصباح کرامتی دیدید به ما بگید. گفت این پیام را وقتی ما دریافت کردیم، وقتی من غسل می‌دادم آرزو کردم که کاش آقای مصباح از ما هم شفاعت کند و تا این آرزو آمد دیدم آقای مصباح چشمانشان را باز کردند. یک نگاه مهربانانه کردند و دوباره چشمانشان را بستند. ایشان از اولیای مسلم خدا بود...»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان