تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۹

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

 این هفته سامسونگ با معرفی گوشی‌های جدید خود توانست بخش عمده‌ای از جدول پرطرفدارترین گوشی‌ها را از آن خود کند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته
رویداد۲۴ در این هفته شرکت سامسونگ با معرفی محصولات جدید خود سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست بازار را به قبضه خود در آورد. سامسونگ توانست ۵ جایگاه از ۱۰ گوشی برتر هفته را از آن خود کند. اکثر گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مربوط به سری S21 هستند. این گوشی‌ها که از فناوری دوربین شش گانه و تکنولوژی جدید 5G بهره می‌برند به عنوان نسل آینده و جدید تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شوند.

رتبه نخست رده‌بندی این هفته را گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G به خود اختصاص داد. این گوشی که هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت توانست این هفته با یک جهش خوب جایگاه اول را تصاحب کند. در جایگاه بعدی باز هم یک محصول از شرکت سامسونگ قرار داد. گوشی تازه معرفی شده Samsung Galaxy S21 5G که به تازگی در این هفته از آن رونمایی شد توانست جایگاه مناسب دوم را از آن خود کند. رتبه بعدی این رده‌بندی گوشی Mi 11 است. این گوشی که هفته گذشته در رده اول قرار داشت به خاطر معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ جایگاه خود را از دست داد.


بیشتر بخوانید: قیمت موبایل ارزان‌تر می‌شود؟


باز هم سامسونگ و باز هم محصولی دیگر که رده بندی را به تسخیر خود در آورده است. این بار در جایگاه چهارم گوشی Galaxy A12 سامسونگ قرار گرفت که هفته گذشته رتبه شش را اختیار کرده بود. رتبه پنجم این رده بندی گوشی تازه معرفی شده سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S21+ 5G است. رتبه ششم را گوشی Redmi Note 9 Pro که هفته گذشته هشتم بود از آن خود کرد. رتبه هفتم نیز متعلق به محصول شرکت سامسونگ است. گوشی Galaxy A51 که هفته گذشته نیز هفتم بود توانست جایگاه خود را حفظ کند.

رتبه هشتم رده بندی متعلق به گوشی Xiaomi Mi 10i 5G است که هفته گذشته در رده دوم قرار داشت. جایگاه‌های نهم و دهم این هفته تغییری نسبت به هفته پیش نداشتند و همانند گذشته گوشی Apple iPhone 12 Pro Max در جایگاه نهم و گوشی Xiaomi Poco X3 NFC در جایگاه دهم قرار گرفتند. در این هفته دو گوشی Redmi 9T و Redmi Note 9T 5G را جزو ۱۰ برتر هفته نداشتیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان