تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

خبر خوب برای متقاضیان مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۰هزار واحد مسکن مهر تا اسفند ۹۹ خبر داد.

مسکن مهررویداد۲۴ به نقل از وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس سرعت گرفته است، گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تا اسفند امسال افتتاح می شود.

احمد اصغری مهرآبادی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از روند پیشرفت مسکن مهر، اظهار کرد: مسکن مهر باقیمانده در کل کشور به غیر از واحدهای دارای پرونده قضائی و فاقد متقاضی، ۳۹ هزار واحد است که عموماً نیز در مرحله نازک کاری هستند.

وی تصریح کرد: از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است.

مهرآبادی تاکید کرد: با تلاش‌های انجام شده، پروژه‌های دارای پرونده قضائی در دادگاه‌ها کاهش یافت؛ همچنین، بسیاری از پرونده‌های فاقد متقاضی با افزایش قیمت مسکن، به فروش رفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس سرعت گرفته و مناسب ارزیابی می‌شود، افزود: در پردیس از دوره وزارت آقای اسلامی ۳۰ هزار واحد افتتاح شد و ۱۰ هزار واحد نیز تا اسفند امسال افتتاح می‌شود.

مهرآبادی گفت: در پردیس ۴۰ باب مدرسه در حال احداث است که با ۴۰ بابی که پیش تر احداث شد، رقم مدرسه‌ها به ۸۰ باب خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: متقاضیان خرید مسکن اجاره‌نشین شدند/ افزایش ۹۲ درصدی جمعیت اجاره‌نشین‌ها


وی تأمین زیرساخت‌ها را همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس از جمله تعهدات دولت برشمرد که در حال انجام است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: همزمان با احداث مسکن مهر در سطح کشور٥٠٠ مدرسه، ٤٠٠ مسجد احداث و همچنین تأمین بخش دیگری از زیرساخت‌ها همچون کلانتری، مراکز بهداشتی و درمانی نیز انجام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان