تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

این تفریحات را در استانبول از دست ندهید

هتل 5 ستاره ByOtell استانبول در قسمت آسیایی استانبول ، در منطقه Koztagi نزدیک به ساحل واقع شده است.

پارک آبی استانبول دلفین کلاب

آنقدر تفریح ​​و سرگرمی در این پارک وجود دارد که به هیچ وجه متوجه گذر زمان نخواهید شد ، زیرا در این پارک آبی انواع سرسره های کوچک و بزرگ مانند سرسره مهیج شاه کبری، سرسره کودکان ، سرسره سونامی ، سرسره سقوط آزاد ، سرسره های آنوکاندای و چندین سرسره دیگر نیز وجود دارد و البته علاوه بر این سرسره ها ، افراد می توانند از استخرهای شنا مانند استخرهای خانوادگی ، استخرهای کودکان ، استخرهای کودکان ، موج ها ، استخرهای طولانی و گسترده ، استخرهای آشامیدنی استفاده کنند ، استخرهای جدید کودکان ، پهلوگیری ، و استخر واترپلو. .. و خبر خوب برای کسانی که علاقه مند به تماشای نمایش حیواناتی مانند دلفین ها و شیرهای دریایی هستند این است که باشگاه دلفین ها با سرگرمی ذکر شده این فرصت را به شما می دهد تا نمایش را تماشا کنید. از 11 دلفین و 3 فک مختلف نهایت استفاده را ببرید و البته ناگفته نماند که در این پارک مردم می توانند به طور مخفیانه 4 کوسه غول پیکر را نیز تماشا کنند و از تماشای آنها کاملاً هیجان زده شوند. علاقه مندان به زمین تنیس ، والیبال ساحلی و فرصت شنا با دلفین های D ، پس نگران تفریح ​​و سرگرمی خود در این پارک آبی نباشید.در تور خیلی ارزان استانبول از این امکانات بهره مند می شوید

جالب است بدانید که قیمت بلیط برای ورود به پارک آبی استانبول دلفین کلوپ در روزهای هفته بسیار متفاوت است و بسته به جنسیت و سن افراد ، به عنوان مثال ، مردان باید روز یکشنبه 70 لیر و بقیه 60 لیر بپردازند. روزهای هفته. این در صورتی است که زنان می توانند 55 لیره و روزهای دیگر هفته 45 لیر بپردازند و ناگفته نماند که کودکان بین 5 تا 12 سال نیز باید یکشنبه و سایر روزهای هفته 33 لیر بپردازند. آنها 30 لیره پرداخت می کنند و بد نیست بدانید که ورود کودکان تا 4 سال کاملا رایگان خواهد بود.

موکور استانبول بومونتی، یکی از بهترین هتل های مرکز استانبول

بر اساس مطلب سایت سفر باتو هتل 5 ستاره Mercure Istanbul Bomonti در مرکز استانبول واقع شده و مشرف به شهر است. اتاق های هتل همه با سادگی و ظرافت تزئین شده اند ، همه دارای دیوارهای ضد صدا ، صندوق امانات ، میز کار و سرویس خواب بسیار راحت هستند.

Mercury Istanbul Beaumont دارای خدمات تفریحی مختلف مانند استخر شنا ، مرکز تناسب اندام ، خدمات استراحت ، جکوزی ، سونا ، کباب پز ، باغ اختصاصی و بسیاری از امکانات دیگر است. هتل مرکوری دارای 2 رستوران منویی از غذاهای آمریکایی ، چینی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آسیایی ، مکزیکی و ترکی است که به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می شود. برخی از خدمات عمومی هتل در جدول زیر ذکر شده است.

اینترنت وای فای پرسرعت

قهوه

 

کتابخانه

 

محفظه چمدان

 

دستگاه خودپرداز

 

میز تور

 

تبادل

 

حمل و نقل و جابجایی

 

هتلی با دسترسی به ساحل ، بیوتل استانبول

هتل 5 ستاره ByOtell استانبول در قسمت آسیایی استانبول ، در منطقه Koztagi نزدیک به ساحل واقع شده است ، بنابراین تمام اتاق های این هتل نمای پانوراما از دریای مرمره و ساحل آن را دارند. هتل Biotel در سال 2015 بازسازی شد و امکانات تفریحی و اقامتی مختلفی به ویژه برای کودکان اضافه شد. این هتل قهوه های تازه و شیرینی های خوشمزه را به میهمانان خود ارائه می دهد.

از امکانات تفریحی هتل می توان به کلاس های پیلاتس ، سالن بدن سازی ، اتاق ایروبیک ، استخر و سونا ، میز تور ، سالن زیبایی ، سولاریوم ، زمین بازی کودکان ، کودکان و رستوران و کافه اشاره کرد.

اتاق های مدرن هتل همه دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، تهویه مطبوع ، سشوار ، میز ، فضای نشیمن و موارد دیگر هستند. این هتل نزدیک سواحل اورتاکوی و بابک است و در این منطقه آسمان خراش دارد. برخی از خدمات این هتل در جدول زیر ذکر شده است.

اقامتگاه برای کودکان

اجاره اتومبیل

میز تور

تبادل

آرایشگاه

صندوق الکترونیکی

لباسشویی و کارواش

پارکینگ اختصاصی

خلیج جواهرات استانبول ، هتلی با دسترسی مناسب به مناطق مختلف

هتل Biz Cevahir استانبول در منطقه گایر تپه استانبول واقع شده است و فاصله کمی از مرکز خرید استوریا دارد. مهمانان هتل به استخر سرپوشیده ، حمام ترکی سنتی ، کلوپ سلامتی و سونا دسترسی دارند.

این هتل همچنین از طریق هتل امکان جابجایی از شهر به جاذبه ها را فراهم می کند. برای آشنایی با جاذبه های مهم و دیدنی این شهر مشهورترین جاذبه های گردشگری استانبول را بخوانید.

رستوران هتل غذاهای عالی را به صورت بوفه باز و منوی تنظیم شده سرو می کند. اتاق های هتل Biz Jewel نیز از کلیه امکانات و خدمات رفاهی برخوردار هستند. برخی از خدمات این هتل در جدول زیر ذکر شده است.

گل فروشی

آرایشگاه

پارکینگ با ظرفیت 50 اتومبیل

تهویه کننده هوا

خدمات درمانی

 

 

خشکشویی

 

هتل رادیسون بلو استانبول، یکی از هتل های خوب ترکیه

Radisson Blu Hotel Istanbul (Radisson Blu Hotel Istanbul) امکانات و خدمات بسیاری برای راحتی مهمانان خود دارد. شما به عنوان میهمان این هتل می توانید هر روز یک صبحانه غنی از بوفه هتل و همچنین یک منوی ترکی ، مدیترانه ای و لاکارت میل کنید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات این هتل در وب سایت رسمی رزرواسیون کسب کنید.

شما می توانید از خدمات استراحت هتل Radisson و مرکز بهداشت هتل فرودگاه استفاده کنید و اگر اجازه بازدید از جاذبه های استانبول را دارید می توانید از مرکز تناسب اندام ، سونا و حمام ترکی نیز دیدن کنید. هتل دارای استخر سرپوشیده و سالن استراحت در دهلیز مدرن است. می توانید قهوه تازه ، میان وعده های سبک ، ساندویچ و غذاهای فینگر خوشمزه را در رستوران هتل امتحان کنید. برخی از خدمات این هتل در جدول زیر ذکر شده است.

تراس آفتابی

دستگاه خودپرداز

تبادل

اتاق های ضد صدا

فروشگاه سوغاتی

آرایشگاه

سرویس

برچسب ها: استانبول ، هتل
نظرات شما
پیشخوان