تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

منابع بیمه معلم در فدراسیون شمشیربازی!

غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم است که به طور همزمان در هیات رئیسه فدراسیون شمشیربازی هم عضویت دارد، به همین دلیل تبلیغات اسپانسری بیمه معلم سر از فدراسیون شمشیربازی درآورده است.

خدمات الکترونیک بیمه معلم

رویداد۲۴ مسابقات هفته اول لیگ برتر شمشیربازی در رشته سابر بهمن ماه در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شد و یک ویژگی خاص داشت و آن هم تبلیغات شرکت بیمه معلم در حاشیه زمین بود. این موضوع زمانی جالب توجه می‌شود که بدانیم میان شمشیربازی و بیمه معلم قرابت ویژه‌ای وجود دارد.

رشته ورزشی نه چندان پرطرفدار شمشیربازی، مدت‌هاست که مورد توجه شرکت بیمه معلم قرار گرفته و این ناشی از حضور یک مدیر تصمیم‌گیر واحد در هر دو نهاد است؛ غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم است که به طور همزمان در هیات رئیسه فدراسیون شمشیربازی هم عضویت دارد. اوست که منابع شرکت بیمه معلم را در قالب اسپانسری به فدراسیون شمشیربازی تزریق می‌کند. نمایش بنر تبلیغاتی شرکت بیمه معلم در سایت فدراسیون شمشیربازی نیز گواهی بر همین ماجراست.

بیمه معلم شخص ثالث

پرداخت بیمه معلم

به گزارش رویداد۲۴ فعالیت‌های کرد زنگنه ۷۰ ساله به همین جا ختم نمی‌شود و نام او را در جایگاه «رئیس هیئت مدیره گروه دارویی سبحان» هم می‌توان دید. او که عضو «هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان» نیز هست، به طور همزمان عنوان رئیس هیات مدیره «شرکت توسعه صنعتگران فارس» را هم یدک می‌کشد.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
1
بدبخت اون دانشجوهایی که زیر دست کرد زنگنه درس خوندن
نظرات شما
پیشخوان