تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

هیات نظارت بر نمایندگان: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به موضوع عنابستانی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

عنابستانی و سرباز

رویداد۲۴ «موسی غضنفرآبادی»، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با اینکه چرا تاکنون هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود نکرده است، گفت: عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیرو‌های انتظامی می‌مانیم.


او ادامه داد: اگر بنا باشد کاری در راستای نظارت بر رفتار نمایندگان انجام دهیم باید مستندات داشته باشیم، چه موضوع دادگاه چه موضوعی که خود دادگاه بخواهد نسبت به ان ورود کند نیاز به مستندات دارد.
بیشتر بخوانید: پلیس راهور ناجا از عنابستانی شکایت کرد
غضنفرآبادی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی مطرح کرده که مستندات لازم را برای مراجع قضایی ارسال کرده است، بیان کرد: قوه قضائیه هم اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید از ما استعلام بگیرد.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عنابستانی ، سرباز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
1
غضنفر جون همه فیلم رو دیدن که خودرو تو لاین اتوبوس راه رو بسته بود صورت سرخ شده سرباز رو هم دیدن البته تو فیلم دو نفر هم شهادت دادن که نماینده سرباز رو زده دوربین مدار بسته هم نشان داد نماینده سرباز رو بشدت هل داده اونم در حین انجام وظیفه خب طبیعیه قوه قضائیه و مجلس با هم دوستی عمیقی دارند و کمر به هم بستند تا سربازها رو کتک بزنند ولی نیروهای مسلح و پلیس بدونند این سیلیها رو اونها خوردند مردم هم در مورد فرستادن فرزندانشون به خدمت دچار تردید نشوند غضنفر جون بالاخره یوم الحسابی هم هست قضاوت اشتباه تاوان داره هرچند شماها به این چیزها اصلا اعتقاد ندارید و فقط تظاهر میکنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
2
به چه دلیلی باید بره شکایت کنه این چک زده تو گوش اون سرباز اونم بی دلیل بعد عنابستانی باید بره شکایت کنه .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان