تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۸۹ نظر
جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با رویداد‌۲۴:

اگر احمدی نژاد و خاتمی بیایند، صندوق برای رای‌گیری کم می‌آوریم/ مجلس می‌خواست حتی سایز کمر رییس جمهور را هم مشخص کند

جعفرزاده ایمن آبادی بر این عقیده است که تا این لحظه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرشور و با مشارکت بالا نخواهد بود، در صورتی که اگر افرادی همچون احمدی نژاد و خاتمی تایید صلاحیت شوند، مشارکت به حدی خواهد بود که برای رای دادن با کمبود صندوق مواجه خواهیم شد.

انتخابات 1400

رویداد۲۴ زینب غبیشاوی: تحولات عرصه سیاست خارجی موجب رخوت جریانات سیاسی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ شده است. بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم ها و یا بازگشت دوباره تنش به روابط ایران و آمریکا می تواند تا اندازه زیادی ترکیب دولت آینده کشور را مشخص کند؛ همین امر بر فعالیت های انتخاباتی احزاب و شخصیت های سیاسی نیز سایه انداخته است. با این حال نه از اردوگاه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان، هیچ کدام خبر دندان گیری به گوش نمی رسد. اصولگرایان بر آمدن رئیسی تاکید می کنند و اصلاح طلبان در جستجوی کاندیدای واجدالشرایط هستند. یک نماینده سابق مجلس معتقد است اگر رئیسی به انتخابات بیاید ۸۰ درصد پیروز می‌شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رویداد‌۲۴ با ارزیابی شرایط انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فکر می‌کنم انتخابات مجلس یازدهم هم به لحاظ مشارکت و هم به لحاظ نتیجه مورد تایید رهبری نبود. در مشارکت بالا حتی اگر فرد انتخاب شده دچار مشکلاتی باشد نیز مردم با او مدارا می‌کنند و می‌گویند خودمان به او رای دادیم، اما در مجلس یازدهم اینگونه نبود و همه می‌گویند ما رای ندادیم.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات ۱۴۰۰ منوط به این است که شورای نگهبان سختگیری زیادی انجام ندهد، تاکید کرد: شورای نگهبان به نظر و انتخاب مردم احترام بگذارد و اجازه دهد افراد ورود کنند. زمانی که افراد کمی اجازه حضور پیدا کنند نه تنها رقابتی رخ نخواهد داد بلکه مشارکتی هم نخواهد بود. مبنا و میزان مشروعیت یک حاکیمت، مشارکت مردم است. چرا مردم اکنون می‌گویند که مجلس فعلی مشروعیت مردمی ندارد؟ زیرا آن را انتخاب خود نمی‌دانند.

اصولگرایان فضا را به سمت کاهش مشارکت در انتخابات می‌برند

جعفرزاده با بیان اینکه اصولگرایان تندرو، پیروزی خودشان را در مشارکت حداقلی در انتخابات می‌دانند، یادآور شد: اصولگرایان تمام فضا را به سمت کاهش مشارکت می‌برند. آن چیزی که مشخص است این است که مشارکت پایین برابر است با پیروزی تندرو‌ها و مشارکت بالا یعنی ورود و مشارکت نخبگان و شایستگان. در مشارکت بالا ممکن است فردی انتخاب شود که به هر دلیلی بخشی از حاکمیت او را نپسندند، اما چون مردم او را انتخاب کرده‌اند با او همراهی می‌کنند و برخی از مسائل و مشکلات را تاب می‌آورند.

وی ادامه داد: تمامی جوانب تا این لحظه نشان می‌دهد که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شاهد مشارکت بالایی نیستیم. فقط و فقط اگر مردم احساس کنند که خودشان تصمیم گیرنده هستند مشارکت بالا می‌رود. اگر ۴ کاندیدا از یک جهت داشته باشیم مردم ورود نخواهند کرد، مردم زمانی در انتخابات مشارکت خواهند کرد که آقای احمدی نژاد، سید محمدخاتمی و این نوع افراد بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند، آنگاه می‌بینید که صندوق برای رای‌گیری کم می‌آوریم. حاکمیت باید اجازه دهد که افراد بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند. مهم نظر و انتخاب مردم است، حتی اگر بد انتخاب کنند. رهبری نیز گفتند بگذارید مردم انتخاب کنند حتی اگر بد انتخاب کنند. متد شورای نگهبان در تایید یا رد صلاحیت افراد نخواستن است. آن‌ها می‌خواهند عرصه را تنگ کنند.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار انتخاباتی اصولگرایان / رقابت سنگین احمدی نژاد با ظریف / رستم قاسمی به شهرداری تهران می‌رسد؟


نماینده سابق مجلس با بیان اینکه بخشی از حاکمیت مدام جوان انقلابی را گزینه ریاست جمهوری می‌داند، تصریح کرد: وقتی به این صورت صحبت می‌کنند در ذهن مردم این مساله ایجاد می‌شود که همه چیز تمام شده است؛ از طرفی شاهد اقدامات مجلس بودیم و دیدیم نمایندگان اگر سایز کمر گزینه ریاست جمهوری را مشخص می‌کرد، دیگر کاملا رئیس جمهور آتی مشخص بود. این اختلافات تلخ است و مردم احساس پوچی می‌کنند.

اصلاح طلبان نمی‌توانند از دیوار شورای نگهبان بالا بروند

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به سوالی در خصوص انفعال اصلاح طلبان در شرایط فعلی گفت: اصلاح طلبان دیگر چه کاری می‌توانند انجام دهند، از دیوار شورای نگهبان بالا بروند؟ اصلاح طلبان نمی‌توانند حمایتشان از روحانی را انکار کنند، به هرحال کاچی بهتر از هیچی است. همین آقای روحانی برای اصلاح طلبان فرصت زیادی را ایجاد کرد. اگر روحانی نبود همین گزینه را هم نداشتند، اصلاح طلبان ناشکری می‌کنند. فعلا مشخص نیست شورای نگهبان که چه موضعی را می‌گیرد، ممکن است شورای نگهبان به آن‌ها تشری هم بزند که پیچ را شل کنند و افرادی امثال احمدی نژاد و خاتمی را تایید صلاحیت کنند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان در این دوره تا یک گزینه به دلشان نچسبد از او حمایت نمی‌کنند، در سال ۹۲ اصلاح طلبان پس از بررسی‌ها بالاخره بر روی روحانی به اجماع رسیدند. اکنون اگر لج کنند شرایطی مانند ۸۸ و ۹۲ برایشان ایجاد می‌شود. بهتر است لج نکنند و فردی را انتخاب کنند و در نهایت از او حمایت کنند. اصلاح طلبان تا این لحظه به نتیجه‌ای برای کاندیدای نهایی نرسیده‌اند. اصلی‌ترین کاندیدای اصلاح طلبان تا این لحظه جهانگیری است و دیگر گزینه‌هایشان در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

وی درباره حضور عارف در انتخابات نیز گفت: اگر عارف بیاید خسارت سنگینی برای جریان اصلاح طلبان ایجاد می‌کند. این انفعال به دلیل نداشتن گزینه است و شرایطشان کاملا با اصولگرایان متفاوت است. اصولگرایان چندین سبد گزینه دارند و همه آن‌ها تایید می‌شوند، اما اصلاح طلبان نمی‌دانند چه کسی را در سبد رای مردم بگذارند.

قالیباف را زدند، مبادا به انتخابات ۱۴۰۰ بیاید

ایمن آبادی با اشاره به حواشی سفر اخیر قالیباف به روسیه نیز گفت: در سفر روسیه قالیباف کاملا له شد و برخی نیز او را مغرضانه کوبیدند و حتی برخی از اصولگرایان قالیباف را بیرحمانه زدند تا دیگر نتواند برای انتخابات عرض اندام کند. وقتی آقای شریعتمداری در صدا و سیما علیه قالیباف صحبت می‌کند یعنی همه کمر به قتل (سیاسی) او بسته‌اند، مبادا اگر رئیسی آمد قالیباف هم بیاید. نهاد‌هایی هستند که پشت آقای رئیسی هستند و کسی هم جرات ندارد علیه او چیزی بگوید. برخی از سیاسیون حاضر به انتقاد از رئیسی نیستند چرا که از پرونده‌سازی بیم دارند.

تنها کسی که رئیسی را شکست می‌دهد خاتمی است

جعفرزاده با بیان اینکه اگر رئیسی وارد میدان انتخابات شود ۸۰ درصد رئیس جمهور می‌شود، گفت: فضا برای رئیسی مساعد است و پوشش خبری او صد در صد مثبت است؛ هیچ فرد و رسانه‌ای وارد انتقاد رئیسی نمی‌شود خداراشکر در قوه قضاییه شرایط گل و بلبل است!

وی با بیان اینکه رئیسی با انجام برخی از کار‌ها نشان داد که علاقه دارد به قوه مجریه برود تا اختیار برخی از کار‌ها را داشته باشد، ادامه داد: تنها در یک سناریو، رای رئیسی شکسته می‌شود و وی پیروز نمی‌شود که سید محمد خاتمی به انتخابات ورود پیدا کند. آقای خاتمی تنها شخصی است که اگر تایید صلاحیت و وارد انتخابات شود موج به راه می‌اندازد و هیچ اصلاح طلبی در خانه نمی‌نشیند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
50
54
من اگه احمدی نژاد بیاید در انتخابات شرکت می کنم ولاغیر !
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خاتمی=ارزانی=صداقت وپاکی =پاکی در بیت المال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خاتمی= کرسنت= مهدی هاشمی = زنگنه= بیکاری= ...
خاتمی= غرب گدایی= گفتگوی تمدن ها= ایران محور شرارت=...
خاتمی= پنهان کاری در کارهای هسته ای= سوگیری به طرف ساخت بمب هسته ای= گزارش منافقین به غرب= تحریم های فلج کننده در دولت بعد=...
خاتمی= قتل های زنجیره ای= شکنجه بازداشتها= حمله به کوی دانشگاه= ترور اعضای شورای شهر= کودتای نمایندگان مجلس طرفدار خاتمی با استعفا= ....
خاتمی= عصبانیت در جلسه ۱۶ آذر با دانشجویان= تهدید به اخراج دانشجویان از دانشگاه=...
خلاصه اگه میخوای‌دوران خاتمی‌رو درک کنی، بهتره خاطرات سال ۷۶ هاشمی رفسنجانی رو بخونی.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
آفرین برناشناس 17:38شما خودت کتاب تاریخی.. عالی بود
علی پوراحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
این دو نفر هیچ حرفی برای گفتن ندارند جز دروغ و تهمت و دنبال قدرت بودن . بعد مردم دنبال یه دستگاه میگردند و می‌گشتند که اشتباه رای دادن به روحانی را گردنش بیاندازند همان طور که میگفتند چرا شورای نگهبان این افراد را تایید صلاحیت کرد . در همین انتخابات اخیر آمریکا درصد مشارکت کمی بیش از پنجاه درصد بوده و در اکثر انتخابات اروپا درصد مشارکت به چهل درصد نمیرسد .‌البته اینکه چه مقدار از آراء برای نماینده پیروز باشد مهم است نه مثل روحانی که پنجاه هفت درصد رای آورد و تقریبا نصف مملکت با نگرش و عملکردش از ابتداء مخالف بودند . اگر کاندیدای مقابل همین مقدار از آراء را میآورد دوباره این اصلاح طلبان یک آشوب دیگر به پا میکردند و به قول رهبری نه جنبه برد دارند و نه جنبه باخت .‌
A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
45
50
احمدی نژاد نبود نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
حضور فقط برا دکتر
ناشناس
|
Belgium
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
11
37
آقای جعفرزاده ! شما نگران کمبود صندوق نباشید چونکه این افراد صندوق با خودشان می آرند حیرت آور اینه که چقدرشما در این تئاتر تهوع آور انتخابات منافع دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
45
48
احمدی نزاد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
17
66
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
احسنت , بهترین پیام
ناشناس
| Belgium |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
درود بر شما‌ و همه کسانی که مانند شمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
25
41
آقای رئیسی جای خوبی نشسته واندک اندک روبه جلومیرودعده ای کله گنده راهی زندان کرده ومشت محکمی به دهان گشادشان کوبیده است درودبرآقای رئیسی ازطرف دیگرآقای احمدینزادبدون داشتن کلیدطلایی روحانی گره های بسیارازکشورگشودودردودوره ی اووضع اقتصادی بسیارخوبی داشتیم ودلاررادرپایین ترین نرخ رشدقراردادامروزروحانی باکلیدقلابی که آمدنه تنهانتوانست گره ای ازگرفتاریهابازکندبلکه صدهاوهزاران گره دراقصادوسیاست زد
پاسخ ها
یک ایرانی اصیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
آقای رییسی فرمودند در همین صندلی عدالت خواهی خدمت خواهم کرد پس نیازی نیست ایشان را با سران بی تدبیری مقایسه کنید . ثمنا قالیباف هم جای محکمی برای برخورد با دزدان وقانون شکنان ایستاده خودتان را به زحمت نیندازید . نمیان این خط این نسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
چقدر تو عوام هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
28
5
حتما بنفش رنگ سال دیگس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
55
37
خاتمی بیاد شرکت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
31
34
خاتمی! رودخانه زاینده رود را به یزد بردی ما اصفهانی ها هرگز نمی بخشیمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اصفهانی ها هم که میخوان آب کارون رو ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خاتمی با ساخت کارخانه های فولاد تو مناطق بی آب، کل اون مناطق رو نابود کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
43
50
کاندید فقط احمدی نژاد خدا حفظش کنه واقعا مرد کاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
48
36
خاتمی سید آل الله اگر بیاد رای میدم منم به عنوان یک نفر ایرانی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
31
41
اکثرا جوانانی که به سن قانونی رسیده اند دوره ی آقای خاتمی رو یادشون هم نیست اون وقت می‌فرمایید صندوق کم میاریم نصف رای های انتخاباتی رو جوانان تشکیل میدهند پس وقتی دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی رو یادمون هم نیست چرا صندوق کم میارین،الان فقط احمدی‌نژاد رو یادمون هست که حتما بهش رای میدهند جوانان
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
جوانی که بیست تا سی سال پیش را نفهمه و یادش نیاد همون بهتر که هیچی یادش نباشه و نیاد
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
35
41
فقط احمدی نژاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
33
43
فقط حاج محمود احمدی نژاد و لاغیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
از اقایانی که تو همین ۸ سال مسعولیت داشتن هیچکدام صلا حیت ندارن اگه می تونستن کاری میکردن ما را از این فلاکت بیرون می اوردن تنها کسی که بتونه کاری انجام بده احمدی نژاد ه زنده دکتر احمدی نژاد
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
18
42
هیچ کدام از این آدمهایی که نام بردید مردم قبول ندارند با اجازه شما شورای نگهبان هم مورد قبول نیست تا برسه به آدمهایی که اونا تایید میکنند یا خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
منم جزئی از مردمم و فقط در صورت حضور احمدی نژاد رای‌خواهم داد.
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
برادر تمام دنیا دوست دارن رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد داشته باشند اگر تایید نشود مطمئن باش آینده می‌فهمند چه انسان لایق و شرافتمندی رو از دست دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
آفرین حرف حساب رازدی
صادق پور حسین معلم بازنشسته تبریزی
|
Germany
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
27
41
بخاطر خدمات بی منتش و بخاطر ظلم ستیزی و ساده زیستی فقط آقای دکتر احمدی نژاد.تگر نگذارند بیاید رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
فقط احمدی نژاد
یک مَرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
33
43
من از تبار مردان مرد روزگار محمود احمدی نژاد هستیم و اینگونه رئیس جمهوری که امریکا را له کرد میخواهیم نه غربگدایان را
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
15
43
راد بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بی بی سی زیاد نگاه کردی حرف های اون ها رو تکرار نکن غربگدا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
33
25
دوران طلایی خاتمی دیگردر ایران ثکرار نخورده شد افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
طلایی رو خوب اومدی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
...خواهش میکنم کمی مطالعه بکنین و فهم و درک داشته باشین تا دوباره اصلاح طلبان کلاه گشاد سر جوانها به اسم آزادی نذارن،فقط خدا می‌دونه از آمریکا بدتر این جماعت اصلاح طلب هستن از بس که به مردم ایران و کشورمان خیانت کردن.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
12
31
حالا واقعا کسی تواین مملکت پیدامیشه که اعتماد کنه وقصد رای دادن داشته باشه!!!!!!!!!؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
12
46
توچی رای بدی چه ندی فرقی نمیکنه رئیس جمهوربعدی آمادش کردن. الان فقط حضورپای صندوق براشون ملاک ومهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
واقعا گل گفتی
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
28
38
فقط احمد نژاد
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
26
38
فقط احمد نژاد
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
47
11
هم وطن های عزیز واقعا جای تاسف داره از دو نفر کی یکی از یکی بدتره بی کفایت تره دارین تعریف بی جا میکنینن یکم بصیرت داشته باشین حضرت اقا فرمودن طرف باید انقلابی باشه اینا که جفتشونم مخالف انقلابن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اون وقت از کجا تشخیص دادی ضد انقلابن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
آره تو راست میگی روحانی خوب بوده برو بابا باد بیاد فقط احمدی نژاد
رنگین کمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
24
41
فقط آقای احمدی نژاد والا رای بی رای
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
5
23
اقلیت تندرو وداعشی ،خودرا مستوجب حق ورآی میداند از اسفند۹۸ نقشه ی ریاست جمهوری را هم میکشد!!!
از خیلی وقت پیش ۱۵ سال ،پیش برنامه ی امروز را چیده اند چون دیکتاتوری وتحجر به گروه خونشان میسازد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
حقیقت همیشه تلخه
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
7
20
رئیسی جاش خوبه تازه داریم قضاییه رو می فهمیم، دوباره جابه جاش نکنین که کار خراب میشه،
یرئیس جمهور میخواییم که هم رهبر رو بفهمه هم مردمو وهم بین الملل رو ،البته اگه قحطش نباشه ،،،،
اگه تندرو های داعشی ایران بذارن میشه درستش کرد!
اگه دست از دیکتاتوری وتحجر بردارن ،ودموکراسی بها داشته باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اگه منظورت دموکراسی آمریکایی هست که ممنون زحمت نکشید خودمون چند ماه پیش دیدیم به نتیجه انتخابات اعتراض کردند تو مهد دموکراسی و سنا مستقیم شلیک کردند یه زن هم نقش بر زمین شد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
26
31
فقط احمدی دیگر هیچ احدی
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
24
34
جانم فدای احمدی نژاد
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
34
5
جهانگیری رئیس جمهور وظریف وزیر خارجه ،آخوندی وزیر کشور،شریعتمداری ،رفاه،ربیعی هم جاش خوبه،اردکانی هم ،صمت هم خوبه ،همتی هم خوبه ،بقیه هم بد نیست ،برا ورزش انقلاب جامع لازمه ،علوم خوبه،راه وشهرسازی خوبه ،فقط حواستون به فرهنگ باشه ،واقعا ارشاد کنه وبا جامعه همخوان باشه وگرنه بدترش میکنه
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
جهانگیری و ظریف جا کلیدی ، کلید روحانی هستن اسمشونو نیار
Setayesh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چ جوری میگی جهانگیری اونم از قماش روحانی
Jalal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
29
14
اقای خاتمی یه مهره سوخته است
اصلاح طلبان با ارفاق 30درصد رای دارن تازه اگه همشون حضور پیدا کنند
بی شک اگه رئیسی بیاد توده مردم بهش رای میدن

اینایی که مدام میگن خاتمی معلومه تو جامعه ما زندگی نمیکنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
11
22
باید هم طرفدار خاتمی باشید یا احمدی نژاد ..من که هر ... بیاد پای صندوق نمیرم ... یادتون رفته که روحانی هم خاتمی بزرگش کرد و رای جمع کرد براش ...یا احمدی نژادی که دوره دوم دهن کشور رو آسفالت کرد ...البته از ... چون شماهااا توقع بیشتر از این هم نمیشه داشت ...بدانید و آگه باشید ..هر ... که بیاید دلار تا چند سال دیگه روی شصت هزار و هفتاد هزار دلار خواهد بود چون قرار نیست کسی برا مردم کار بکند و این جمع فقط به دنباد قدرت هستند و بس ...با این تفکرتون حقتونه که دلار بره بالا به طبع شرمنده خانواده هاتون باشید از نداری ...هر چی کنی به خود کنی به کله نخود کنی ..والسلام ...و علی برکت الله
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دوره دوم نبود و دوسال آخر دولت احمدی‌نژاد بود که اوضاع خراب شد . اون هم به لطف آقای لاریجانی و سردمداران اصلاحات بود . که اختیارات رییس‌جمهور رو کاهش دادند. تا از چشم مردم بیوفته. یکم عادلانه قضاوت کنید
وطنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فروش نفت در دولت احمدی نژاد از فروش نفت در کل تاریخ ایران بیشتر بود. هر کشور دیگه ای بود گلستان میشد. تو نه ماه تحریم در زمان احمدی نژاد دلار چهار برابر شد. تمام پولهایی که از صادرات نفت بدست آورد اگر میل نکرد اما حیف کرد. بعد از برجام هم شرایطداقتصادی مملکت اوکی رود اگر ترامپ نیومده بود بعد از خاتمی روحانی بهترین رییس جمهور بود. نفت زمان احمدی نژاد کمتر از صد دلار نشد اما روحانی همش زیر شصت دلار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
7
22
همین حال هم صندوق کم میاری اگه از قبل صندوقها را پر کنی خخخخ
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
9
ما چنددوره مجلس ودو دوره ریاست جمهور رای ندادم پشیمونم ،بدتره ...
البته به شرطی نظارت استصوابی هر دیکتاتوری ای رو تحمیل نکنه وانتخابات آزاد باشه ،آزاد آزاد،به راستی ودرستی آزاد .
نه که از قبل معلوم باشه یا مثل دوره دهم به زور آرای زیادی وبی محل بیارنش وزور چپون شه.
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
19
10
شیر ژیان ورستم دستانم آرزوست!!
یل آزاده ای که راه امام را بشناسد ،تحجر را بزند گوش به فرمان سیدعلی باشد،مردم ودنیا را بشناسد وتصمیم های بزرگ بگیرد مثل سلیمانی عزیز ،مرد میدان عرصه های مختلف نیاز است ،...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
5
6
گزینه تکراری اصلا نباید باشد .
یک شخص نسل بعد از انقلابی باشه و دارای سلایق گوناگون و کاربلد و شجاع و از طبقات متوسط جامعه که حداقل زره ای درد و رنج فقر و مشکلات رو درک کند .
به سرمایه دار و سرشاخه های احزاب و جناح ها نباید رای دا ، چرا که دغدغه اول اونا دوربریا و حزب خودشون رو قانع نگه داشتن هست نه مردم .
از همه خداهش دارم که اینبار از نسل های بعد انقلاب انتخاب کنیم که مثل عده ای ادعای صاحب انقلاب بودن و حق انقلاب کردن رو نداشته باشند و بروز باشن .
نه به تکرار .
نه به احزاب و جناح ها.
پیش بسوی نسل جوان و شیفتگان خدمت.
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
17
2
خاتمی که نمی آید،احمدی نژادهم نباید بیاید،اگه خودش بفهمه نمیاد ،،،تندرو ها هم که سوادشو ندارن پس هیچ،،،،می ماند اصول گرای واقعی یا اصلاح طلب واقعی ...مثل عارف،جهانگیری،ظریف ،قالیباف ،دهقان ،لاریجانی ،خرازی ...
برنامه بدن ببینیم به درد خورشون تو این شرایط کدومه!!
تو این وانفسای جنگ جناح ها ....
خداییش اونایی بیان که پشیمون نشیم مثل ۴ دوره قبل
که نتیجه ش اوضاع امروزمونه....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
16
21
دورد بر آحمدی نژاد
ملی گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
23
13
اره خاتمی بیاد قشنگ امپراطوری ایران رو تسلیم غرب کنید و همتباران دیلمی ما در یمن و همتباران عراقی لبنانی سوری و افغانی رو تنها بذارید و فاتحه امپراطوری ایران رو بخونید
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
بالاخره ملیت واقعیتو نشون دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
درود
احمدی نژادیا خاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
10
18
فقد وفقد احمدی نژاد یا خاتمی والسلام ...علی برکت الله
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
9
5
مطمئن باشید هر که را اصلاح طلبها بیاورند با توجه به کارنامه خالیشان خصوصا این 8 سال رای نمی آورند.حافظه مردم را دست کم نیا ورید آقای رییسی اگر به میدان نیامد آقای احمدی نژاد را بیا ورید به قول معروف صندوق رای کم میاورید البته نمیدانم چرا نام آقای خاتمی را کنار نام احمدی نژاد می آورند ؟ شاید دل خوشان را میخواهند خوش کنند شایدم متوجه نمیشوند چه بر سر جایگاهشان در بین مردم آمده
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
11
9
خاتمی همون روحانی هست .یه جوری میگه وقتی بیاد شکست میده که آدم فکر میکنه مردم براش له له میزنند. نخیر آقا حنای اصلاحات از قبل رنگی برای ملت نداشت. تا تقی به توقی میخوره اصلاح طلبان منافع شخصی رو به منافع ملی ترجیح میدهند. تنها کاندیدای مورد تایید مردم فعلا احمدی‌نژاد هست. به نظر من اگر احمدی‌نژاد در انتخابات اطرافیان خود دقت کند . بهترین گزینه برای ایرانی قدرتمند هم از لحاظ سیاسی و اقتصادی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
17
18
فقط مرد مردان مردخدا آقای احمدی نژاد
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
16
17
فقط احمدی نژاد خودتونو گول نزنید
Setayesh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
7
3
این دوبزرگوار هر کدوم ب نوبه ی خودشون خدمات زیادی ب کشور و مردم کردند. ارزانی، عدالت، صداقت همراهشون بود و همه جوره هوای مردم و داشتند
علی اصغر کطولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
16
3
اولا محمد خاتمی از سران فتنه هستش... پس از الان برای تاخت وتاز برروی شورای نگهبان خیلی زود هست. وقطعا رد صلاحیت میشه... دوم.. حریف محمد خاتمی ودیگر کاندیدا ها هیچ کس نیست جز محمود احمدی نژاد... شما اصلاح طلبها دیدید که موسوی. کروبی. وهاشمی... چطوری مغلوب شدند... حالا هم خاتمی را با رئیسی. ویا قالیباف غیاث نکنید..هرچند هم اگه خاتمی تونست بیاد.. مردم از اصلاح طلبها ضربه زیادی خوردند حاضرنیستند از اصلاح طلبها کسی بیایند... تازه جهانگیری هم بیاید خوداصلاح طلبها بهتر میدانندکه درمنازه هرکدام ازنامزدها چه ضعیف چه قوی باخاک یکسان میشه... چون حسن روحانی وجهانگیری دیگر به تاریخ ابدی پیوسته است.. درضمن احمدی نژاد در کمین اصلاح طلب ها واصولگرایان هست...
پاسخ ها
تهرانی
| Germany |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
نجات کشورو انقلاب فقط جناب آقا ی خاتمی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
نجات کشور فقط خاتمی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
15
20
فقط جناب آقای دکتر احمدی نژاد خادم ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
10
16
خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بدبختها گول نخورید
ف د
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
روحانی خاتمی ۲ بود گول نخورید. برجام دقیقا گفتگوی تمدن های آقای خاتمی بود. منتها برخی عبرت نگرفتند و برای بار دوم به همان چاله رابطه با غرب افتادیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
5
8
قطعا و حتما با حضور احمدی و خاتمی انتخابات بسیار پرشوری خواهد باد این دو نفر بیشترین محبوبیت مردمی رو دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
10
شورای نگهبان مردم رادو دسته نکندملت همه ایرانی هستند از رای مردم نترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
8
اینا حرفهای بی ارزشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
11
11
خاتمی بیاد ماپای صندوق میاییم واگرنه به هیچ وجع
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
15
17
فقط احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
13
18
فقط احمدی نژاد.
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
3
سلام هموطنان
تحلیل آقای جعفر زاده ایمن آبادی در شرایط کنونی و اقبال مردم در مشارکت تحلیل درستی است و دو چهره آقایان دکتر احمدی نژاد و حجت الاسلام خاتمی فارغازگرایش های سیاسی دارای رای سنتی هستند. حالا باید دید این آقایان خودشان حاضر به شرکت در انتخابات هستند یا خیر.
بنظر بنده آقای خاتنی با شرایطی که بر او گذشت و سن اش علاقه ای به شرکت نداشته باشد و اما اگر دکتر احندی نژاد بیاید قویا موج اجتماعی مشارکت صورت خواهد گرفت و جایگاه آقای رئیسی هم در قوه قضاییه بلحاظ خدمات خوب جایگاهی کمتر از رییس جمهوری نیست.لذا تحلیل ها باید از اوضاع مشخص باشد نه تعصب حزبی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
10
17
سگ زرد برادر شِغاله.خاتمی وروحانی دستشون تویک کاسه است.ففط حاج محمودیارویاورمردم چه فقیر چه غنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
14
14
با اصلاح طلبان خائن رای نخواهم داد تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
11
17
فقط احمدی نژاد اون بیاد رای خواهم داد فقط اونم نباشه شخصی از جنس مردم باشه مرد عادی از جنس مردم شرفمندانه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
24
هر چه‌ مردم‌ را گول‌ زدند‌ بسه‌ مردم‌ بیدارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
5
1
مرد حسابی مگه طویله است!احمدی نژاد وخاتمی هردو صلاحیت ریاست جمهوری را ندارن دیگه ،فقط آیت‌الله رئیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
1
افسادطلبان واقعا پروهستید مملکت روبه چه روزی انداختید ترورشخصیت میکنید ازروهم نمی روید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
1
یک بار هم پاسدار ی مثل حسین دهقان را انتخاب کنیم شاید وضع بهتر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
2
احمدی نژاد پدر مردم ایران است
پاسخ ها
خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
من پدرم مشخصه و الان کنارمه ولی شما رو نمیدونم چندتا پدردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
3
سلام اگر خاتمی بیاید امید در جامعه جریان پیدا می کنند ....حضور خاتمی یعنی خیزش مردم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
رای نمیدم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
5
گذاشتن نام احمدی نژاد کنارخاتمی مانند گذاشتن پف فیل کنار آجیل است !
ارسطو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
مردم گول نخورید این کشور با این آدما که اسم بردن درست نمیشه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
1
ا.نایی که بالا ها نشستن برای مردم تصمیم میکیرن مثل حداد عادل باید بدونن اگه انتخابات مردمی هست بذارن مردم اونیکه انتخاب میکنه بیاد سر کار احمدی نژاد خواستگاه ۷۸درصد مردم هست پس نزارید بخاطر مصلحت اندیشیهای کذایی مردم از اومدن پای صندوق پشیمان بشند
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
1
ا.نایی که بالا ها نشستن برای مردم تصمیم میکیرن مثل حداد عادل باید بدونن اگه انتخابات مردمی هست بذارن مردم اونیکه انتخاب میکنه بیاد سر کار احمدی نژاد خواستگاه ۷۸درصد مردم هست پس نزارید بخاطر مصلحت اندیشیهای کذایی مردم از اومدن پای صندوق پشیمان بشند
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
1
ا.نایی که بالا ها نشستن برای مردم تصمیم میکیرن مثل حداد عادل باید بدونن اگه انتخابات مردمی هست بذارن مردم اونیکه انتخاب میکنه بیاد سر کار احمدی نژاد خواستگاه ۷۸درصد مردم هست پس نزارید بخاطر مصلحت اندیشیهای کذایی مردم از اومدن پای صندوق پشیمان بشند
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
1
فقط رای بی رای.
اگر شورای نگهبان مهندسی نکند شاید مردم مشارکت کنند.هر چند مردم از جمهوری اسلامی عبور کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
0
این اقا تو مجلس همیشه موبایل بازی می کرد خجالت نمی کشد اظهار نظر می کند نگرا ن صندوق نباش
برات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
خاتمی بیاد رای میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
2
خاتمی و احمدی نژاد خیلی زحمت کشیدندبا چه رویی دو مرتبه کاندید می خواهند بشوند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
فقط احمدی نژاد
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
3
من هرکی بیاد به هیچ کس رای نمیدم کل فامیل ما یه ۷۰۰نفرن همه باهم هم عقیده هستیم و هروقت رای دادیم وضع بدتر شد این کشور خیلی وقت که ادم درست حسابی به خودش ندیده.اخع هر ایرانی روزی هزارو پونصد تومن سهمش از نفت وگاز وسنگ وزغال سنگ وآب وچی بگم ها.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
0
تنها زمانی که افسران راهنمایی اسلحه به کمربستندوافسران کلانتریهاقبص جریمه دست گرفتن زمان آقای خاتمی بود
مهران
|
Netherlands
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
4
...اصلا در انتخابات مهندسی شده شرکت نمیکنم
ارشد ارومیه
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
فقط فقط احمدی نژاد اگر می خواهید ایران سرافراز داشته باشیم فقط احمدی نژاد بهترین انتخاب برای مردم ایران زنده باد ایران ایرانی
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
2
من هفت میلیون وپانصدهزارتومان حقوق میگیرم.به ریال حقوق میدهندولی دربازارکلیه اجناس بادلارخریدمیکنیم.صحبتم این است دولت که حتی بودجه اش رابا دلارمحاسبه میکندچرا حقوق ماروهم بادلاراعلام نمیکندمثلاحقوق من رابایدبگوید۲۵۰دلارپرداخت میشود.آخه من بعد۳۰سال خدمت و۳۰سال رای دادن حقم همین مقداراست..چرابایدرای بدهم.واگرهم رای بدهم به که رای بدهم که اول به فکرفئودال ونجومی بگیرهانباشد...پاداش سی سال خدمت من ۵۰۰۰دلارشدتقریبایک سوم یک ماه حقوق نجومی ها.‌ماشین هم ندارم بنزین سهم ملی مراهم پولدارهامیخورند..چه بگویم ودیگرهیچ
مهدی
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
این الگوی اصلاح طلبان است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
1
فقط سردار رشید دکترقلیباف.
سجاد محمدزکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
2
آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد هردو رئیس جمهور های باسواد و خوبی بودند.آقای خاتمی به خاطر سنشون شاید تائید صلاحیت نشن ولی آقای احمدی نژاد اگر صلاحیت شدن تائید بشه،حتما رای میارن
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
1
چراتابحال به فکرکارخانه های تعطیل نیفتاده والان اون هم درآستانه ی انتخابات ۱۴۰۰‌..چقدرازکارگران وخانوادهاشان نابودشدند.جقدرازاین کارخانه های تعطیل شده رویابانک های عامل مصادره کردویاافرادصاحب نفوذباپول بیت المال آنها راصاحب شدندولی دیراقدام کردید
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
2
اگه دکتر احمدی نژاد عزیزم اومدن رأی میدیم، درغیر اینصورت هم به خودشون رأی میدیم!
علی 110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
بجای خاتمی و احمدی نژاد که بدل نتانیابو اسرائیل غاصب صهیونیستی هستند،، بهتر است خود نتانیابو بیاید،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
میگه نمی گذارند من
کار کنم پس دوباره چرا بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
1
بازار گرمی نکنید این خبرها نیست مردم رئیس جمهور انتخاب کنند کاره ای نباشد به چه درد میخورد خودمان را گول نرنیم رئیس جمهور رئیس یک مملکت است وقتی با رئیس یک کشور دیگر روبرومیشود اینقدر باید اختیار وقدرت داشته باشد که بتواند سیاست گذاری وتصمیم به گیرد واجرای کامل کند رئیس جمهوری که فقط نویسنده بودجه باشد بعد ابلاغ کنه این مال تواین مال اون برید خرج کنیدوکاره ای تو سیاست گذاری نباشد انتخاب کردن ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
2
میزان مشارکت ۷ درصده اون برای اصول گراهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
2
مشارکت ۷ درصده اون برای اصولیاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
همه ما میدونیم که اولین و آخرین دولت اصلاحات دولت آقای خاتمی عزیز بود که هر کی تو اون دوره بوده خالیش نیشه مملکت رو روال رشد اقاصادی و فرهنکی و اجتماعی و .......بود
بعدا اصولگراها چار تا مثل روحانیو فرستادن وصلشو چسبوندن به ما خاک بر سر هر چی اصولگرا هست..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
سلانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
1
همشونسروتهیکرباسنبخودخودتنوبزحمت نندازید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
2
خاتمی مساوی صداقت و پاکی
غلامحسین حسینی چگنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
5
1
من اگر برادر احمدی نژژژژژژژاد تشریف بیاورد در صحنه ی انتخابات حضور فعال دارم جان میدهم چون من مدیون او هستم که صاحب خانه شدم
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
1
فقط شیر ژیان ،جناب دکتر حاج محمود احمدی نژاد
حسن اسماعیلی
|
France
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
2
سلام پدرمملکت را احمدی نژاد دراورد ادم بی سواد با این یارانه بدون پشتوانه کشوررا به لجن کشید اگرسواد داشت قانون میکرد ۱۰سال پیش با۴۵هزارتومان ۸روغن نباتی ۵کیلوی میشد بخری الان الان یه کیلیو روغن نباتی نمیشه خرید با وام مهری که داد پول نفت را واریزبازارکردباساخت مسکن مهری که باعث ننگ کشوره فقط جیب سرمایه دارها را پر کرد تمام تخریمها را درزمان اون وصل کردن چراا چون فقط چرت وپرت گفت متاسفم براش اگر رهبری دخالت نکنه این اصول گرا واصلاح طلب کشور را به بزغاله میفروشن خدایا ازعمرما کم کن به رهبرعطا کن تا کشور درمقابل ستمکاران با راهنمایی رهبری پیشرفت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
2
لطفا نگران مشارکت نباش چون حداقل 70 میلیون جمعیت با هویت.... در کشور وجود دارد. و حتما رای هم خواهند داد. همه چیز را فراموش می کنند چون شعور ندارند
دهاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
0
اولا اینکه عدم شرکت در انتخابات حاصل عملکرد دولت آقای روحانی است ثانیا اصلاح طلبان با نام بردن محمد خاتمی می خواهند روح تازه ای در کالبد مرده اصلاحات بدمند ثالثا جایگاه اقای ریسی در این منصب کاملا کارشناسی شده است وبرای انتخابات ورود نمی کند رابعا مملکت اینهمه قحط الرجال نیست که اصلاح طلبان بخواهند مرده اصلاحات را با خاتمی احیا کنند وبدون هیچ هزینه ای بخواهند خسارات مادی ومعنوی فتنه ۸۸را ماله کشی کنند در پایان همه این بدبختی ها زیر سر اون باغی هست که از دولت روحاتی در برجام حمایت کرد ونتیجه این شد
فرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
3
فقط فقط فقط دکتر محمود احمدی نژاد گور به گور بشه اون حداد عادل با جد و آبادش که از حسادت داره میسوزه که یکی از یاران آل علی و یار آقا امام زمان میخواد کاندید انتخابات ریاست جمهوری بشه... چشم تمام بدخاهاش کور بشه که کسی نتونه دکتر احمدی نژاد کشتی نجات ایران زمین رو ببینه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
2
فقط احمدی‌نژاد غیر اون نیستیم
۸
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
2
فقط احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
2
همتون مسخره هستین هممون ول معطلیم ولمون کنین بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
3
همتون مسخره هستین هممون ول معطلیم ولمون کنین بابا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
4
2
عشق فقط دکتر احمدی نژاد
اصعر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
1
از ابتدای انقلاب فقط شخص احمدی نژادازمردم و حامی مردم بوده با اینکه انقدر خائن دزد.و........؟؟؟؟!!!!بودنندسدراه اوشدند بیشترین خدمت رو به مردم ایران داشت
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
1
این حرفها بازار گرم کردن است. هر کسی را بیاورید .چه اینهایی که گفتید چه اونهایی که تولید میکنید و با تبلیغات بزک می کنید حداکثر حداکثر 15تا 20درصد رای دارید اونم از ته ته روستا. والی داخل شهرها 5درصد هم ندارید. چون مردم همه طرفهای شما را دیده اند. . احمدی 8سال. خاتمی 8سال و... چون رئیس جمهور و بقیه کاره ای نیستند
محسن
|
Korea (Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
2
با سلام فقط در صورت حضور جناب دکتر احمدی نژاد میام و بهشون رای میدهم
چون با ملت رابطه ی خوبی دارند ، کسی دیگه رو نمیشناسم به فکر مردم باشد
محسن
|
Korea (Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
3
1
با سلام فقط در صورت حضور جناب دکتر احمدی نژاد میام و بهشون رای میدهم
چون با ملت رابطه ی خوبی دارند ، کسی دیگه رو نمیشناسم به فکر مردم باشد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
2
1
مامردم هرچی میکشیم از جهل نمدانمکاری هست باید گوشمان به دهن وفرمان رهبری باشه نه اینهایکه برای حزب گروه وباند بازی میان جلو
واقعا نگاه کنید رهبر از لحاظ قدرت نظامی ایران واسلام رابه کجا رساند میزنه تو دهن وسر آمریکا اونها جرات جواب دادن هم ندارند حتی کشتهاشون قایم میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
مردم عادی

ما همه مردم عادی هستیم بیشتر آرزوهای بر باد رفته داریم اگر میخاهین رای بدید
به افرادی که سلبریتی ها انتخاب میکنن ابدا رای ندین همشون پولدارن وطرف یک شخصی که باهاشونه را میگیرن

فقط احمدی نژاد اومد رای بدیم نیومد نرید رای بدید هیچ سودی ندارن
فقر وبدبختی بیشتر میشه
زیرا......پولدارا سیر مونی ندارن وهرسال باید ملک واملاکشون گرون بشه تا لذت ببرن گرون نشه سرمایشون خابیده وزرر میکنن وگریه زاری میکنن
آخه میخان به گور ببرن
زنده باد احمدی نژاد یاور مردم عادی.مستضعف.بیچاره.در مونده مثل خودم وخودت
هرکی که میخونی ومیشنوی
فرجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
3
انتخابات بی معنی بوده و هست و خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
فقط دکتر واقعی و مردم دار احمدی نژاد از هر نظر قبول است واقعاکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
من اگر احمدی نژاد کاندید باشه رای میدم
اگر نباشه اصلا و ابدا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
3
هم بالاشون ودیدیم هم پایین رای بی رای
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
2
هر نوبت که به کاندیدای ریاست جمهوری رای دادم ۴ سال دولتش تورم ۴۰۰ درصد شد
فعلا یه نانوایی هست که توان دارم بروم
اگر دوباره با اسامی همچون احمدی نژاد و سید محمدخاتمی
اگه رای بدم دیگه نان خالی هم د رسفره پیدا نخواهد شد.
دیگه شیر خر نمیخورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
4
منکه رای نمیدهم
سعید آبدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
3
همگی سر تا پا یه کــــرباسند...، بیخود صابون به شکمتون نزنید که هیچ جا هیچ خبری نیست..!!
فقط آینـــده هست که همه چیز را مشخص می کنه...، پس به امید آینده....
فدائی حیدری رضاقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
1
اقای جعفرزاده همه میدانندمنظوروسیاست نظام بپای صندوق کشیدن ملت بیچاره وساده اندیش است والا خاتمی که رفیق قافله شریک دزداست واحمدی راهم که رای بیاوردهم گفتنی هستند نیاورد ابله است اگربیاید وابله ترمردم که بیایندشما نگران نباشید قالی کهنه راتصویب کردند
سید ابراهیم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
رای ما سید بزرگوار ابراهیم رئیسی عزیز رهبر آیندا ایران به لطف حق.سید اول یک نفر مثل خودتو برای قوه قضاییه به رهبری انتخاب کن و بعد وارد ریاست جمهوری شو.چون قوه قضاییه دست کم از ریاست جمهوری نداره و مهمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
1
فکرنکنم دیگه خاتمی جایگاهی داشته باشه بگو رای صندوق چطورحساب میکنیدخاتمی یه روزی بود این حسن چوخان دسته پروده خودشان توی همین خیال باشه خاتمی بی خاتمی تارفاه اسایش ارزونی قیمتهابه قبل ازسال ۹۶برنگرددپیش بینی خام این روز رابیادداشته باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
0
فقط متاسفم واسه این همه توهین ازدوطرف عزیزان آخرت خودرابرای دنیای دیگران نسوزانید ایران وایرانی هیچوقت بخودش اجازه همچین توهینی نمیده اسم خودمون هم گذاشتیم مسلمان!!!!!!
Meysam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
قبل از احمدی نژاد رای ندادم و بعداز اون هم رای ندادم و الانم اگه اون نباشه شرکت نمیکنیم در انتخابات فقط احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
فقط دکتر محمود احمدی نژاد،پایبند ب قانون اساسی،محافظ ارمان انقلاب و حقوق ملت بخصوص مرد فقیر عشایر و روستا نشین.بجز دکتر احمدی نژاد هیچکس توانای مدیریت راندارد،هیچکس قدرت پیشرفت و پیشبرد این کشور را ندلرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
2
بسمه تعالی، ما ایرانیان در از خودگذشتگی زبان زد هستیم، برای اینکه شما به زحمت نيافتيد و اصراف نشود آن هم به روی چشم، خودم به شخصه و همچنین از خانواده و دوستان خواهش خواهم کرد به دليل کمبود صندوق حدالامکان پای صندوق های رای نيايند تا خدایی نکرده با کمبود صندوق مواجه نشویم تا صهیونیست ها در ساز و کرنا بدمند و ابراز خوشحالی کنند، من الله توفیق
تاشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
2
سلام بر همگی بنظر اینجانب شورای نگهبان باید کاری کنه که مردم خودشون ریس جمهور خودشان رو انتخاب کنند نه حزب یا گروهی و این بهترین کار است بذارید مزدم سرنوشت کشورشون رو با رای خودشون با حد اکثری معلوم کنند نه شورای نگهبان احمدی نژاد گزینه خوبی است
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
2
ملاک رای ملت نیست و از طرفی بعد از سال ۵۷ به هر کی رای دادیم بدتر از دیگری بود فقط به فکر جیب خودش و اطرافیانش بود پس من ایرانی رای نمیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
1
تعجب میکنم از این نظرات دوستان !
انگار که تو ایران زندگی نمی‌کنند.فقط میتونم بگم برا ما قشرساده کارگری کارمندی ایران
بارون بیادوای به کلوخ ،برف بیاد وای به کلوخ.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
3
دکتر فقط عشق هس بدون دکتر ایران خواهد سوخت. اگه دکتر بیاد همه چیز رو سر جا میکنه. بدون دکتر رائ بی رائ. رائ بلوچستان. به دکتر محمود احمدی نژاد خواهد بود. اون نباشه امسال از 80میلیون نفر ایرانی 20میلون رائ میدن بس. اگه هم بیشتر شدن بالا دستی ها خودشون اضافه می‌کند وگرنه مردم آنقدر عقل توی کله شون هس. با بدبختی دارن زندگی می‌کند و رائ میدن ب کس های ک بدبخت تر شون کند. اگه دکتر باشه قسم میخورم رائ رو میبره فقط مرد باشن و ردش نکن و دزدی نکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
3
به قرآن رأی فقط یا احمدی نژاد یا تا آخر عمر به هیچ کس. هیچ کاری هم نکنه مثل این عده زل نمیزنه تو چشم مردم گنده گویی کنه و سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
3
کاری که تو ۴۲ سال نکردید اگه تو این مدت کوتاه بتوانید انجام دهید میتوانید مردم را پای صندوق رای بیارید اول رضایت تمام اقشار جامعه از لحاظ اقتصادی دوم دادن اختیارات گسترده به رییس جمهور خصوصا در مسائل خارجی سوم حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان
سیدامین حسینی معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
1
نمیدونم چرا اصلا بحث میکنید، بحثی نیست، رئیس جمهور و دولتش (همفکراش)باید اهل عمل باشند از اول روز تا آخر روز
دو دولت پیشین دیدیم، احمدی نژاد رها کرد و پادو های خاتمی هم دیدیم،

یک نفر مانده که گل و بلبل کرده ، دوست و آشنا و رفیق نمی شناسه
و درود خدا بر او ابراهیم بت شکن زمان، رئیسی بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
1
کاش سازوکار قانونی در نحوه ی برگزاری انتخابات وجود داشت که منتقدین هم با رای سفیدشان می‌توانستند در نتیجه انتخابات، موثر باشند.
آنوقت هیچگاه شاهد حضور حداقلی نبودیم.!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
2
فقط دکتراحمدز نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
2
گول ظاهر فریبنده خاتمی را نخورید۸سال بود فقط طفره رفت لنگه روحانی هست حیف از اسم پیامبر که روی ایشون هست
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
2
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
1
آقای احمدی‌نژاد میاد با صلوات میارنش و ریاست مملکتم مثلاً میدن بهش آقای احمدی‌نژاد بازیکن زخیراست که دقیق 90میاد و کارو تمام می‌کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
0
فقط خاتمی واحمدی نژاد که بیشترین آرا رادارند وشورای نگهبان با نظارت استصوابی صلاحیت هر دونفر را رد می کند وروی گزینه های دیگر تمرکز کنید وآنان هر که را دوست داشته باشند تعیین صلاحیت می کنند
صادق صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
1
این بار مردمی که پای اصلاحات ایستاده اند پای صندوق نمی آیند و تحریم جدی است ، بهتره اصلاح طلبان کاندیدا یی بیاورند که رد شود و بهانه پیدا کنند ، و راحت بنشینند خونه شون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
1
احمدی نژاد یعنی دودستگی یعنی اختلاف یعنی انحراف یعنی دل رهبررا خون کردن یعنی همراه وهمیارافرادی همچون زیباکلام وفائزه هاشمی بودن
پاسخ ها
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
احمدی نژاد مرد خدا یاور رهبر یاور مظلومان .عاشق خدمت به محرومان. وضد ظالمین است .زنده باد احمدنژاد
اذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
من اذربایجانی هستم ماعاشق احمدنژاد هستیم من در شهر وروستاها سفر میکنم وهمه جا فقط دکتر عزیزرادوستدارن خدا شاهد است هیچ کس مثل احمد نژاد بهترین نیست دوستت داریم منتظریم یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
0
بزک بزک نمیر بهار میاد ........ اگر هاشمی هم زنده بود میگفتی صندوق نایاب میشد و مشارکت بالای ۱۰۰ در صد میشد آقایان هم فرصت داشتند ریل گذاریهای غلط کردند که کار کشور به اینجا کشید باید کسی انتخاب شود که نگاهش به بیرون از مرزها نباشد تو قضیه کرونا ثابت شد که واکسن ایرانی از بهترین واکسنهای دنیاست و دیگر صنایع دست ساخت متخصصان ایرانی خواهشا چرندیات نگویید
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
1
فقط در صورتی که احمدی نژاد بیاد رای میدیم این نظر اکثر مردم هست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
0
در انتخابات گوش بفرما ن رهبری هستیم عشق من رهبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
1
رئیس جمهور آینده احمدی نژاد فرمانده بهاری
کیسه سوراخ زیاد داره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
پیش گویان و منجمان در عهد عتیق نقل قول میکنند که یک سالی در فلان تاریخ هجری شمسی در کشور ایران انتخاباتی برگزار میشود و در این انتخابات دو چهره مطرح شرکت دارند، یکی از این چهره ها سیدی است از نسل انبیا و اولیا و دیگری مردی است خدوم و باتقوا، می گویند در این انتخابات جمعیت مانند سیل به سوی مراکز رای دهی هجوم میبرند و انقدر مشارکت بالاست که صندوقهای رای کم می آید و از مردم می خواهند که با خودشان از خانه صندوق بیاورند و در نهایت شخص دیگری به غیر از این دو نفر به یکباره و در کمال تعجب اسمش برای ریاست اعلام میشود.
خودتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
در مدت ۱۶ سال اخیر دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب دوتا ۸ سال سر کار بودن ...نتیجه اش شد این امروز بیچارگی.. خودتون رو گول نزنید رای میخواهید مرد و مردونه بگید برای ابروی نظام بیایید پای صندوق رای برگ سفید بیاندازید تا شما پیش خودتون بگید هنوز مردم ما نفهمیدن این سالها چه کلاهی سرشون میگذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
من از سیاست زیاد سردر نمیارم فقط میدونم یه جوون 30 سالم که تو مسکن مهر احمدی نژاد زندگی میکنم و تا آخر عمرم دعاش میکنم.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
1
اگر احمدی نزاد بیاد در انتخابات شرکت می کنیم چون آزادی بیان داریم کسی الکی حق مردم راضایع نمی کند و خدا حافطاو باشد
امین الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
0
اولآ در مورد اینکه خاتمی سران فتنه است
و اینکه حمدی نژاد منحرف شده است است ،شکی در ان نیست و مطلب مهم اینکه دولتمردان بی تدبیری شبیه به دولت حال حاضر بعد از انقلاب نه کسی به خود دیده و نه خواهد دید نیز در آن نیز شکی نیست!! و اینکه بعضی از اقایان قرار است حلوای نقد را ول کنند و به قوره نسیه فکر کندد !!آن را نیز همگان واقفیم ، ولی رئیس جمهور 1400 باید کسی باشد اولا انقلابی باشد یعنی خون و گوشتش انقلابی و نهضتی باشد و فقط با روحیه جهادی بخاهد کار کنند ، یعنی ولایت را بفهمد در قوه مجریه بشود رهبر دوم ، اینکه باز مردگان را زنده کنیم و از آنان آزمون بگیریم کار بیهوده و عبسیس است!!
معلم انقلابی اقتصادی چاره کار ماست ماهاتیر محمد مالزی میخواهیم!! این دوای ماست !! دولتی با اقتصاد اسلامی و روحیه جهادی برای همین انقلاب کردیم !! میخواهید آزاد شوید و از فشار و بدبختی در بیائید . راهش برگشتن به آرمانها و ارزش هایی است که برایش جان دادید !! به قول امام آزاد شدید / انقلاب را از نا محرمان بگیرید . دولت اسلامی و انقلابی چاه کار است!! فکر کنم سرلشکر رضایی برای این کار خوب است آقا محسن شاید بتواند ، او مرک جنگ و روزهای سخت است بگذارید یکبار مردان جنگ بجنگند. والسلام
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان