تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

بهترین مارک آیفون تصویری

از آن‌جا که امروزه شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری بسیار متعدد هستند امر انتخاب برای مصرف کننده با دشواری‌هایی همراه شده است.

 آیفون تصویری

مقدمه

رویداد۲۴ از آن‌جا که امروزه شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری بسیار متعدد هستند امر انتخاب برای مصرف کننده با دشواری‌هایی همراه شده است. اگر چه از طرف دیگر این مسئله سبب ایجاد رقابت میان برندهای گوناگون و در نهایت پیشرفت کیفی آیفون‌های تصویری شده است. در بازار ایران شرکت‌های مختلف به دنبال تولید بهترین آیفون تصویری هستند. در این نوشتار تلاش می‌کنیم با برشمردن مزایا و کاستی‌های مارک‌های گوناگون آیفون تصویری و همچنین بررسی ویژگی‌های هر کدام به کاربران گرامی کمک نماییم خرید مناسبی داشته باشند. اما پیش از ورود به این مباحث، ذکر این نکته الزامی است که در بازار ایران در واقع هیچ شرکتی به طور مستقیم تولید کننده قطعات آیفون تصویری نیست. بلکه شرکت‌های داخلی اصولا قطعات این محصولات را در داخل کشور مونتاژ می‌نمایند.  ادامه مقاله را مطالعه کنید تا با بهترین برند آیفون تصویری آشنا شوید.

آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک یکی از شرکت‌های نام‌آشنا و دارای اعتبار در نزد مشتریان ایرانی است. از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی که عموما نصابان آیفون تصویری در مورد برند الکتروپیک به آن اشاره می‌کنند طریقه نصب آسان این نوع آیفون می‌باشد. آیفون تصویری الکتروپیک به طور کلی محصولی منحصربه‌فرد است و ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای نمونه در ترکیب سیم‌بندی آیفون تصویری الکتروپیک تغییراتی نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه در بازار ایجاد شده است. اما به‌طور کلی باید گفت قطعات به کار رفته در یک آیفون تصویری الکتروپیک اصولا یک‌دست نیستند. یعنی برخی از این قطعات از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و برخی دیگر کیفیت مناسبی ندارند. با این وصف اگر بخواهیم معایبی برای این نوع آیفون تصویری ذکر کنیم مهم‌ترین مسئله استفاده از سیستم چهار سیمه آنالوگ و در نتیجه عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری است. در عین‌حال آیفون تصویری Electropeyk دارای مزایای متعددی می‌باشد که از آن جمله می‌توان به خدمات پس از فروش مطلوب و امکان تعویض قطعات با کیفیتی عالی یاد کرد.

آیفون تصویری

آیفون تصویری تکنما

برند دیگری که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، برند تکنما یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری ایرانی است. شرکت تکنما فراز و نشیب‌هایی را در طول سالیان پشت سر گذاشته تا امروزه به برندی نام‌آشنا در میان مشتریانش بدل شده است. تکنما را می‌توان تولید کننده‌ آیفون‌های متفاوت با ویژگی‌های خاص معرفی کرد. محصولات جدید شرکت تکنما امروزه از بهترین آیفون‌های تصویری موجود در بازار ایران هستند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. این نکته‌ای است که نصابان آیفون تصویری همواره به آن اشاره کرده‌اند و برای نمونه قطعه‌ای به نام هوک در آیفون‌های تصویری جدید تکنما در مقایسه با نمونه‌های رقیب ایرانی از مقاومت بالاتری برخوردار است. شاید دو ایراد اساسی محصولات شرکت تکنما را بتوان کمبود قطعات دستگاه‌ها برای تعمیرات و تعویض احتمالی و کم بودن تنوع محصولات این شرکت در حال حاضر بیان نمود. اما در عین حال استفاده از سیستم هفت سیمه و کاهش هزینه‌های کابل‌کشی و همچنین طول عمر بالای قطعات و قابلیت کددهی به دستگاه از مزایای بسیار مهم نمایشگر رنگی تولید شرکت تکنما به شمار می‌رود.

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران را می‌توان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری با تنوعی کم‌نظیر در ایران نام برد. آیفون‌های تصویری ساخت شرکت سیماران به گواه نصابان و آمارهای فروش این محصولات، از جمله محبوب‌ترین برندهای آیفون تصویری در میان مشتریان داخلی است.

 به لحاظ ظاهری آیفون‌های تصویری سیماران اگرچه شباهت زیادی به محصولات شرکت‌های کوماکس و آلدو و سوزوکی دارند دارای زیبایی خاصی هستند که سلیقه هر کاربری را تامین می‌نماید. به طور کلی کیفیت محصولات شرکت سیماران کیفیت مطلوب و قابل قبولی است.

 اما در عین حال معایبی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به ضعف صدا و کیفیت پایین تصاویر دوربین در هنگام شب اشاره نمود. شاید استفاده از سیستم چهار سیمه نیز یکی دیگر از معایب محصولات این شرکت باشد و همچنین عدم امکان نصب آیفون سیماران در سیستم خطی و سری. اما باز هم باید اشاره کنیم که مزایای آیفون تصویری سیماران به مراتب بیش‌تر از معایب آن خواهد بود. برای مثال تنوع بالای محصولات برند سیماران، کیفیت بالای قطعات هر دستگاه و در نتیجه طول عمر بالای محصولات و از آن مهم‌تر خدمات پس از فروش مطلوب و قابل قبول از جمله مزایای تولیدات این شرکت می‌باشد.

آیفون تصویری

آیفون تصویری کوماکس

شرکت کوماکس نیز از جمله شرکت‌های قدیمی و معتبر در زمینه تولید آیفون تصویری به شمار می‌رود. کوماکس به علت قدمت محصولاتش از محبوب‌ترین برندهای داخلی به شمار می‌رود و جایگاه مناسبی نزد مشتریان داخلی دارد. شرکت کوماکس در ساخت آیفون تصویری همچنان از سیستم چهار سیمه بهره می‌برد.

از طرف دیگر محصولات این برند که اصالتی کره‌ای دارند امروزه به گواه فروشندگان اغلب چینی می‌باشد. در عین حال اما همچنان از نظر قیمت آیفون‌های تصویری کوماکس در قیاس با نمونه‌های ساخت داخل کشور دارای قیمت بالاتری هستند. اگرچه با دقت در ویژگی‌های محصولات این شرکت نیز می‌توان معایب مشابهی را در آن‌ها یافت. برای نمونه از جمله معایب محصولات کوماکس علاوه‌بر استفاده از سیستم چهار سیمه صدای ضعیف و کیفیت پایین برد دستگاه را می‌توان یاد کرد و همچنین عدم دسترسی ساده به قطعات یدکی محصولات نیز یکی از معایب دیگر این برند به شمار می‌رود. با تمام این اوصاف نصب بسیار ساده، تنوع فوق‌العاده بالا و کیفیت تصویر مطلوب از جمله مزایای منحصربه‌فرد محصولات شرکت کوماکس محسوب می‌گردد.

 در این نوشتار تلاش کرده‌ایم با معرفی اجمالی محصولات بهترین برندهای آیفون تصویری در ایران مشتریان را در امر شناخت بهترین مارک آیفون تصویری راهنمایی نماییم. امید است با مطالعه مقاله فوق اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید.

برچسب ها: آیفون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان