تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

وکیل خانواده ساسی مانکن او را رسوا کرد +فیلم

هفته گذشته با حاشیه‌ای هنجارشکن و تاسف بار از یک خواننده جنجالی همراه بود. کلیپی که به محض انتشار فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد!

رویداد۲۴ ساسان حیدری یافته که با نام ساسی مانکن مشهور است و اغلب کارهایش بی‌محتوا و متاسفانه برای نوجوانان است، سر و صدای زیادی به پا کرده است. این خواننده این بار حتی معیارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و در اقدامی ناشایست یک بازیگر زن فیلم‌های غیراخلاقی را مهمان موزیک‌ویدئوی خود کرده و صحنه‌های نامناسبی را به تصویر کشیده است.

این خواننده حاشیه‌ساز در پروژه جدید خود فیلم «ابد و یک روز» را دستمایه قرار داده و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نام خواهرش "سمیه" از او می‌خواهد نرود، آهنگی ساخته است.

اما جنجال ساسی مانکن فقط به این بخش از کار او محدود نمی‌شود زیرا در کلیپی که ساخته یکی از بازیگران فیلم‌های پورن استفاده کرده که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

وکیل خانواده سابق ساسان یافته (ساسی مانکن) که قبلا هم با انتشار ویدئویی از پسر این خواننده اعلام کرده بود: آدمی که بچه ی خودشو ول کرده و گردن نمیگیره، بیش از این انتظار نمیره که همچین آهنگ‌هایی بسازه. پسر ساسی از طرف مادرش سایه (همسر سابق ساسی) اجازه گوش دادن به آهنگ های پدرش را ندارد و شما هم حواستون باشه که چه سمی دارید به روح و روان بچه هاتون وارد می‌کنید.

مریم عباسی وکیل همسر سابق ساسی مانکن در گفتگو با آخرین خبر پرده از خیانت و ناجوانمردی ساسی مانکن در حق همسر و فرزندش برداشت و با افشاگری برخی از رفتارها و تحرکات وی به تشریح اقدام مشمئز کننده وی در کنسرت آلمان با فرزند و همسرش پرداخت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حقدوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
ساسی بنده و برده پول و شهوت و فساد و لذت طلبیه ، طرفدارانش هم یا مثل خودشن یا اثیر جو و میخان از بقیه جا نمونن
نظرات شما
پیشخوان