تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
حسین کمالی:

اگر قرار است انتخابات رقابتی نباشد، اصولگرایان خودشان یک نفر را رئیس جمهور کنند

حسین کمالی از چهره‌های اصلاح طلب گفت: بهتر است اصولگرایان در مورد ردصلاحیت اصلاح‌طلبان زحمت نکشند و خود را درگیر این موضوع نکنند؛ چراکه در آینده معلوم می‌شود سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان پابرجاست یا نه!

اگر قرار است انتخابات رقابتی نباشد، اصولگرایان خودشان یک نفر را رئیس جمهور کنند

رویداد۲۴  حسین کمالی از چهره های اصلاح طلب اظهار داشت: *پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند سرمایه اجتماعی اصلاحات را به طور دقیق ببینند و بسنجند ابتدا نسبت به اصلاح‌طلبان رفتار گزینشی پیش نگیرند تا بعد در عرصه رقابت بهتر معلوم شود که کدام جریان سیاسی سرمایه اجتماعی خود را بیشتر از دست داده است.

*اتفاقا بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها در بسیاری از بخش‌ها نشان می‌دهد که وضع اصولگرا‌ها از نظر سرمایه و پایگاه اجتماعی و میزان مقبولیت میان مردم چندان تعریفی ندارد.

* تاکید دارم که اگر قرار است انتخابات آزاد و رقابتی شکل نگیرد، بهتر است بحث انتخابات 1400 را دوستانه حل و فصل کنیم و اعتراض نکنیم و به اصولگرایان بگوییم که شما خودتان جمع شوید و فردی که مورد وثوق‌تان است را به عنوان ریاست‌جمهوری منصوب کنید؛ بدون اینکه رای‌گیری انجام شود. در نهایت هزینه انتخابات هم خرج طبقات ضعیف و فرودست جامعه شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
اگر من رییس جمهور میشدم از الشتر تمامی وزرا و معاونین را انتخاب میکردم و می آوردم تهران به یقین پس از مدت اتمام دوره ما به اندازه پنجاه سال کشور را جلوتر و پیشرفته تر و قوی تر در زمینه باغ های میوه و گندم و جو و چغندر و پرورش گاو و گوسفند و ماهی و مرغ و انواع حبوبات و ذرت و تمامی زمینهای قابل کشت را با تلاش صدها بار بارورتر میکردیم به اذن خدا و در زمینه خودرو سازی تحول گسترده که خودرو ما تولیدات آن پیشرفته و در حد لبه تکنولوژی باشد
تولیدات لباس و پارچه و چرم را بشدت گسترش میدادم
بجای صادرات نفت خام صادرات فرآورده های نفتی را انجام می‌دادم
پالایشگاه نفت خام در پاکستان و افغانستان ایجاد میکردم تا نفت ما در آنجا راحت برود
و خیلی کارهای بزرگی میشود در کشورمان انجام داد
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان