تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
امام جمعه موقت همدان:

صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست

امام جمعه موقت همدان با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت مرغ گفت: صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست و امیدواریم دولت مشکل را حل کند.

صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست

رویداد۲۴: حجت الاسلام سیدهاشم موسوی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر همدان، اظهار کرد: همه را به تقوای الهی توصیه می‌کنم یعنی به گناه بگویید بر دامن من جای نشستن برای تو نیست و تمام وجود من پر از یاد خدا، انبیای الهی و شهدا است.


موسوی تصریح کرد: شما را به مطالعه چهار کتاب بی‌نقص قرآن، نهج‌الفصاحه، نهج‌البلاغه و صحیفه سجاده توصیه می‌کنم چراکه یکی از وظایف ما شیعیان این است که عالم باشیم، عمل کنیم و این موارد را به دیگران انتقال دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: انتخابات شورا‌های شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است بنابراین لازم است حواستان را جمع کنید.

موسوی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند چنین ملت آگاهی هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود، مطرح کرد: مردم همیشه بیدار بودند و هستند، اگر مردم آگاه نبودند طاغوت را رسوا نمی‌کردند به جمهوری اسلامی رای نمی‌دادند که الان نام ایران، رعب و وحشتی بر دل دشمنان طاغوتی می‌اندازد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه تصریح کرد: خدا را خوش نمی‌آید گوشت کیلویی ۱۷۰ هزار تومان باشد و صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت مشکل را حل کند، گفت: روز انتخابات، این مردم به کوری چشم دشمن پای صندوق حضور پیدا می‌کنند، دنیا منتظر آگاهی مردم باشد چراکه مردم به خاطر شکم به کشور خود خیانت نمی‌کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مرغ ، تورم
نظرات شما
پیشخوان