تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

آزمایش کرونا در منزل با پاسخدهی سریع

بسیاری از اشخاصی که جهت اطمینان خاطر در مورد سلامت خود تمایل به انجام تست کرونا دارند این سوال مطرح می‌شود که  چگونه می‌توانند بدون قرار گرفتن در محیط خطرناک مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها تست کرونا در صادقیه را انجام بدهند

رویداد۲۴ جهش یافتن ویروس کرونا در طی ماه‌های اخیر و شدت یافتن سرعت انتقال آن برای بسیاری از اشخاصی که جهت اطمینان خاطر در مورد سلامت خود تمایل به انجام تست کرونا دارند این سوال مطرح می‌شود که  چگونه می‌توانند بدون قرار گرفتن در محیط خطرناک مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها تست کرونا در صادقیه را انجام بدهند. خوب است بدانید که مجموعه هوم‌کا با درک نگرانی شما عزیزان تست کرونا در منزل را به لیست خدمات خود افزوده است تا گام دیگری در مسیر ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت برداشته باشد. اگر در مورد انجام تست کرونا در منزل با سوالاتی مواجه شده‌اید که پاسخی برای آن‌ها پیدا نکرده‌اید در این مقاله لطفأ  با ما همراه باشید.

آزمایش کرونا در منزل با پاسخدهی سریع

آزمایش کرونا در منزل

اگر احساس می‌کنید که به علائم کرونا مبتلا شده‌اید یا در طی چند روز گذشته در محیط خطرناکی قرار داشته‌اید بهترین راه‌حلی که از طریق آن می‌توانید از سلامت خود مطمئن شوید یا در صورت ابتلا به کرونا با حضور در مراکز درمانی دیگران را در معرض خطر ابتلا قرار ندهید انجام تست در منزل است. پرستار یا تکنسین با حضور در منزل تست کرونا را از طریق دریافت نمونه خون یا روش پی سی آر انجام می‌دهد.

 

مزایای تست کرونا در منزل

  • حضور در آزمایشگاه برای کسی که علائم ابتلا به کرونا را در خود مشاهده می‌کند به دلیل احساس سردرد، حالت تهوع و غیره دشوار است به همین دلیل بهترین راهکار این است که در خانه بمانید و استراحت کنید تا پرستار با حضور در منزل و انجام تست وضعیت جسمانی شما را ارزیابی کند.
  • معمولأ مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها شلوغ هستند. بنابراین با حضور در این اماکن حتی اگر به ویروس کرونا مبتلا نبوده باشید خود را در معرض ابتلا قرار می‌دهید.
  • انجام تست کرونا در منزل علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و رهایی یافتن از تردد در مرکز شهر از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.
  • نتیجه تست کرونا که از سوی همکاران ما در مجموعه هوم‌کا با حضور در منزل انجام می‌شود در اسرع وقت آماده خواهد شد.

 

تست کرونا در منزل به چه اشخاصی توصیه می‌شود

با توجه به جهش و افزایش سرعت انتقال بیماری، توصیه‌ می‌شود که تمام اشخاص متقاضیان خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنند مراجعه به مراکز آزمایشگاهی برای اشخاصی که در زیر از آن‌ها نام برده می‌شود مشکلات جدی را می‌تواند به دنبال داشته باشد:

  • اشخاص کهنسال و کودکان
  • اشخاص مبتلا به بیماری زمینه‌ای مانند سرطان، دیابت و مشکلات کلیوی
  • خانم‌های باردار

آزمایش کرونا در منزل با پاسخدهی سریع

اهمیت پاسخدهی سریع در تست کرونا

با توجه به این که ویروس کرونا با ورود به بدن انسان، ریه‌ها را برای تکثیر خود انتخاب می‌کند هر گونه سهل‌انگاری در تشخیص به موقع ابتلا به این بیماری عواقب خطرناکی را می‌تواند به همراه داشته باشد. زیرا در روزهای ابتدایی ورود ویروس به بدن، سلول‌ها به سرعت در ریه تقسیم می‌شوند. سلول‌های تشکیل‌دهنده ریه دو دسته هستند: سلول‌های موکوس که به محافظت از بافت ریه در برابر عوامل بیماری‌زا می‌پردازد و از خشک شدن اندام تنفسی جلوگیری می‌کند. سلول‌های دارای مژک نیز ضایعات و عوامل ویروسی موجود در اطراف موکوس را از بین می‌برند. طبق تحقیقات صورت گرفته ویروس کرونا به دسته دوم از سلول‌ها حمله می‌کند و اگر بیمار به موقع متوجه ابتلا به این بیماری نشود ممکن است تمام سلول‌های مژک موجود در ریه از بین بروند. به همین دلیل دریافت نتیجه تست کرونا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اهمیت زیادی پیدا می‌کند زیرا در روزهای اول بیماری، امکان جلوگیری از گسترش آن وجود دارد اما وقتی بیش از 50 درصد از ریه شخص درگیر ویروس شده باشد مقابله با بیماری سخت‌تر خواهد بود.

 

خدمات هوم‌کا در تست کرونا

اگر محل زندگی یا محل کار شما در صادقیه است بابت انجام تست کرونا نگران نباشید. زیرا از طریق برقراری تماس با هوم‌کا می‌توانید از خدمات انجام تست کرونا در محل برخوردار شوید. پرستار یا تکنسین با حضور در آدرسی که شما به ما اعلام می‌کنید تست کرونا را انجام می‌دهد و پس از انتقال تست به آزمایشگاه در کم‌ترین زمان ممکن نتیجه در اختیارتان قرار خواهد گرفت چرا که زمان تشخیص بیماری در مبتلایان به کرونا به دلیل گسترش سریع آن در بدن بسیار پر‌اهمیت است و ما تمام تلاش خود را برای تشخیص به موقع آن انجام خواهیم داد.

شبکه ارائه خدمات از سوی مجموعه هوم‌کا بسیار وسیع است به نحوی که برای آن دسته از متقاضیان نیز که در غرب تهران ساکن هستند دسترسی به خدمات تست کرونا در منزل را تسهیل نموده است. اگر در غرب تهران ساکن هستید با هوم‌کا برای انجام تست کرونا در غرب تهران تماس بگیرید؛ پرستار در اسرع وقت برای انجام تست در محل حاضر خواهد شد. نتیجه نیز پس از بررسی تست در آزمایشگاه‌های مجهز در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

اقدامات لازم برای بعد از دریافت نتیجه تست کرونا

اگر پاسخ تست کرونا مثبت باشد شما باید در اسرع وقت به یک پزشک متخصص بیماری‌های عفونی یا پزشک داخلی مراجعه کنید. با توجه به نتیجه پزشک انجام عکس از ریه را تجویز می‌کند و سپس با توجه به مرحله‌ای از بیماری که شما در آن قرار دارید دستورات لازم را ارائه خواهد نمود.

هزینه تست کرونا در منزل

هزینه‌ای که مجموعه هوم‌کا بابت ارائه خدمات مربوط به تست کرونا دریافت می‌کند با توجه به کیفیت آزمایشگاه‌هایی که تست در آنجا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سرعت در پاسخ‌دهی مقرون به صرفه خواهد بود. برای کسب اطلاع در مورد هزینه انجام تست می‌توانید به آدرس سایت www.homeca.ir مراجعه کنید یا با شماره تماس بگیرید.

آزمایش کرونا در منزل با پاسخدهی سریع

تست کرونا در منزل با هوم‌کا

هوم‌کا با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات درمانی به شما هموطنان عزیز به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه تبدیل شده است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات هوم‌کا در زمینه آزمایش و تست کرونا در منزل، دریافت خدمات پزشکی را با استفاده از کادری متخصص و مجرب تجربه کنید. هوم‌کا تمام تلاش خود را با این هدف که نتایج تست به طور دقیق و به موقع در اختیارتان قرار بگیرد و شروع هر چه سریع‌تر روند درمان به کار خواهد بست. 

برچسب ها: ویروس کرونا ، کرونا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان