تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

با توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات ایران، چرخ‌های صنعت ICT کشور به گردش درخواهد آمد

در گفت‌وگوی حرفه‌ای و صمیمانه‌ی نمایندگان سندیکای صنعت مخابرات ایران با رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، تاکید شد: با توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات ایران چرخ‌های صنعت مخابرات کشور شامل تولیدات، تحقیقات، پژوهش ها، واحد‌های فنی مهندسی و اجرایی با سرعت بیشتر به گردش درخواهد آمد و در کلان موضوع، کسب و کار‌های حوزه‌ی ICT رونق خواهد یافت.

با توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات ایران، چرخ‌های صنعت ICT کشور به گردش درخواهد آمد

رویداد۲۴ امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری، حسین ریاضی و فرامرز رستگار به نمایندگی از هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، با حضور در دفترکار دکتر ابراهیم محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت‌وگویی تخصصی در محیطی صمیمی را برپا کردند.

نمایندگان سندیکا در این دیدار دستیابی به فرصت طلایی برای توسعه و شکوفایی شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور اصلی و محوری مخابرات کشور را اصلی‌ترین خواسته‌ی صنعت ICT مطرح نمودند.

نمایندگان سندیکا اضافه کردند که لازمه‌ی رسیدن به یک توسعه در خور شان، وجود یک برنامه‌ی یکپارچه با پیش بینی منابع لازم جهت عملیاتی شدن آن است. برنامه‌ای با چنین ویژگی اگر هرچه زودتر تهیه، تصویب و در اختیار ذی‌نفعان قرار گیرد، با همفکری و همیاری، پتانسیل‌های پشتیبانی تحریک و گلوگاه‌ها و موانع آن شناسایی و در رفع آن کوشش خواهد شد.

دکتر محمودزاده هم ضمن قدردانی از این همدلی و همسویی با شرکت مخابرات ایران، در مورد ماموریت‌های شرکت، مطالعات فنی و مالی صورت گرفته و در نهایت تدوین و تایید برنامه کوتاه و میان مدت توضیحاتی ارائه داد.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران افزود: در این برنامه، توسعه همگون بخش‌های مختلف شبکه از جمله زیرساخت و دسترسی دیده شده و همگرایی شبکه ثابت و همراه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، از الزامات آن است.

در خاتمه‌ی گفتگو، طرفین بر این باور بودند که این نشست‌ها تا رسیدن به یک برنامه‌ی عملیاتی دنبال شود، زیرا با توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات ایران چرخ‌های صنعت مخابرات کشور شامل تولیدات، تحقیقات، پژوهش ها، واحد‌های فنی مهندسی و اجرایی با سرعت بیشتر به گردش درخواهد آمد و در کلان موضوع، کسب و کار‌های حوزه‌ی ICT رونق خواهد یافت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان